pondělí 25. června 2012

Proč jsem hrdá/ý na to, že jsem v Mrzimoru?

Také vás někdy napadlo nad tím přemýšlet? Mě tedy ano, ale až díky obnovení jedné sekce v mrzimorské zasedačce a převzetí nápadu od bývalého mrzimorského studenta, teď již profesora, pana Nicholase McElena +na to oslovení si prostě nikdy nezvyknu+. Jsem se rozhodla, že uspořádám tuhle kolejní akci. A o co tedy půjde? Mrkněte a uvidíte, protože řada na vás může přijít kdykoliv...
Jde o novou kolejní akci motivovanou již výše zmíněným profesorem, ale také videem, které v poslední době kolovalo jak po internetu všeobecně, tak i u nás na hradě a v koleji. Nevím jak ostatním mrzimorským, ale mně to bylo docela líto a navíc já  opravdu jsem hrdá na to, že jsem v Mrzimoru - a chci to dát najevo a vy všichni mi s tím pomůžete!!! +kouká výhružně na svoje spolužáky+

A o co se tedy jedná?  

V naší koleji totiž bude kolovat štafeta. Tedy přesněji bude kolovat pergamen, do kterého napíšete právě odpověď na otázku v nadpise článku. Jakmile dopíšete velice výstižnou, vtipnou, krásnou, úžasnou a duchaplnou a merlinvícoještě odpověď, pošlete pergamen vámi vybrané osobě a kopii vaší odpovědi pak naší úžasné a nenahraditelné šéfredaktorce. Každé tři odpovědi, které dorazí k Sophince do sovince, budou zveřejněny ve společném článku. 

Takže ještě jednou to shrnu. Já jako první napíšu odpověď na tuto otázku a to jak sem, tak do putovního pergamenu. Pergamen pak pošlu dál neznámé osobě a ta udělá přesně to samé, jen s tou změnou, že odpověď už nebude psát do článku, ale pošle ji sovou Sophii. Putovní pergamen pak pošle tomu, koho si sama vybere. 

Tak doufám, že pochopili všichni a teď ještě k dalším pravidlům: Nikdo nebude vykřikovat, že zrovna on má pergamen a nikdo také nebude předem nikomu oznamovat, že mu pergamen pošle. Nekazte si hru, ať si ji užijeme opravdu všichni. Komu ještě pergamen můžete poslat a kdo ho již měl, zjistíte právě v onom pergamenu. Takže nikdo nebude psát svou odpověď dvakrát.
Jakmile zapíšete svůj příspěvek do pergamenu, kliknete na tlačítko Uložit, rozhodně ne Zapečetit!!! Přivoláte si sovu, uvážete jí pergamen na nohu a do průvodního dopisu zkopírujete text sovy s instrukcemi. Takto to pošlete dál!
Jo a ještě dodatek...Váš příspěvek na pergamenu bude začínat vaším jménem a končit větou: "Jsem hrdá/ý na to, že jsem v Mrzimoru!"

A perlička nakonec: Vzhledem k tomu, že jistě vznikne velice zajímavé dílo, které bude hodně říkat jak o koleji samotné, tak o lidech, kteří ji navštěvují, ale také o kolejní atmosféře, výsledek naší společné práce bychom mohli zveřejnit ve školní knihovně. A až putovní pergamen oběhne všechny studenty, dostane ho náš pan kolejní a stane se tak, spolu s pohárem Helgy z Mrzimoru, dalším putovním předmětem, který se dědí z jednoho kolejního ředitele na dalšího.

Doufám, že se všichni s ochotou zapojíte a nebudete se bát říct pravdu. Zůstane nám všem i generacím kouzelníků po nás krásná památka. A snad se nám podaří zlepšit pověst Mrzimoru jako koleje, která v knihách HP nebyla vylíčena zrovna nějak lichotivě a podrobně. 

Takže už začněte promýšlet, ať vás nepřekvapí, když k vám přiletí sova s pergamenem.

_________________________________________________________________

A proč já jsem hrdá na to, že jsem v Mrzimoru?

V Mrzimoru jsem už třetím rokem. Zatím jsem ani jeden rok neopakovala a doufám, že se tak ani nestane. Chci se stát co nejdříve profesorkou, ale tahle má "touha" má jednu slabinu a tou je právě to, že bych musela opustit svůj milovaný Mrzimor. 
Možná si teď říkáte, že přeháním, když svou kolej označuji jako milovanou, ale věřte mi, že takový vztah ke svým žluťáskům opravdu mám. 
Kolej se mi stala druhým domovem. Utíkám sem několikrát denně a vždycky zde potkám příjemně naladěné lidi, kteří dokážou pomoct, poradit, potěšit, rozveselit nebo si jen lehkovážně povídat a žertovat. Kolej mi dala a dává opravdu hodně a já jí to ani nestíhám vracet. Až zfialovím (pokud se tak za pár let stane), bude mi na studentském životě chybět právě Mrzimor.
Od prvního ročníku jsem členkou zasedačky a teď nějaký čas dokonce i pokladničkou, která má na starosti kolejní konto. Byť se může ze stavu kolejního konta zdát, že Mrzimor je chudá kolej, nenechte se nikdo mýlit. Mrzimor je nejbohatší z kolejí a to právě svou atmosférou, kolejními akcemi, vztahy v koleji a vším, co svým studentům nabízí. Stav kolejního konta naopak odpovídá právě tomu, že Mrzimor se nebojí a doufám, že ani nikdy bát nebude, sponzorovat své studenty a finančně je oceňovat za jejich přínos koleji a projevenou aktivitu. 
A to, že Mrzimor není v HP knihách vykreslen nějak příznivě? Tomu nevěřte, realita je úplně jiná. V Mrzimoru se sešli kreativní, originální a nenapodobitelní lidé, kteří dokážou napnout všechny své síly k tomu, aby získali to, co si vytyčí. Jsme pracovití, jsme inteligentní, nebojíme se neznámého, jsme jedineční, jsme Mrzimor. 
A já jsem hrdá na to, že jsem v Mrzimoru!
Safira Jane Bardotová

1 komentář:

Nicholas řekl(a)...

vynikajici clanek, uz se tesim, az si to nekdy v budoucnosti prectu. jen tak dale :-)