úterý 26. června 2012

Larrie Larstonová aneb vítěz ankety Osobnost Hogwarts 2012

Je již tradicí, že se na naší škole každým rokem vyhlašuje anketa Osobnost Hogwarts. Každý z nás měl možnost nominovat 5 svých favoritů, kteří ho za ten rok nějak oslovili, ovlivnili ... zkrátka někoho, ke komu vzhlížíte. Z těchto nominovaných vzešlo 10 šťastlivců s nejvyšším počtem hlasů. Již z této desítky z prvního místa postupovala bývalá studentka, dnes již fialová, Larrie Larstonová! Svou skvělou příčku si však udržela i v kole druhém a stala se tak VÍTĚZKOU ANKETY OSOBNOST HOGWARTS PRO ROK 2012. Gratulujeme !! Tuto úžasnou pozici si vydobyla s krásnými 33 hlasy!


Náš pan kolejní se umístil na krásném 2. - 3. místě ! Gratulujeme ! 
A jaké byly její první reakce a kdo byl jejím osobním favoritem si můžete přečíst níže v rozhovoru!




Když jste se dozvěděla, že jste postoupila do nominované 10, dělala jste si naděje na výhru? 
Těžké posoudit. Bylo by bláhové nedělat si naděje na výhru, když z prvního kola člověk postupuje z první příčky. Na druhou stranu - druhé kolo ukázalo, že často nemůžete vědět, jak bude hrad volit znovu, v druhém kole se trochu mění priority hlasujících. Takže jsem zůstávala střízlivá a spíše si užívala radosti z prvního kola, i když samozřejmě - ať už jste v TOP 10 desátá nebo první, dvířka k výhře vám nejsou zavřená a nějaká naděje dřímá vždy. Takže určitě ano, nějaká naděje tam byla, ale neulpívala jsem na tom, obrovský úspěch bylo už to první kolo. *usměje se*

Jaká byla Vaše první reakce, když jste zjistila, že jste vítězkou? 
Asi třes. *směje se* Byla jsem ten večer celá hekticky rozlétaná, seděla jsem zrovna slečně Lilien v komisi u OVCí a měla jsem myšlenky všude možně, takže jsem do Velké síně na vyhlášení přišla celá roztěkaná a čekal mě takový šok. V tom třesu se ale tetelila veliká radost se směskou bázlivosti - k Osobnostem Hogwarts jsem vždy vzhlížela, bylo to něco nelidského. A vejít do společnosti těch, kteří tento titul obdrželi přede mnou... Přišla jsem si taková maličká. A pak takový ten pocit, že to musím nějak vrátit. V posledních týdnech mě dusili mudlové a chodbami jsem se jen míhala, přišla jsem si tedy taky trochu dlužná. Nu, jak vidíte, byla to pestrá škála pocitů a dojmů. *směje se*

Prozradíte mi Vašeho favorita Osobnosti Hogwarts?
Ten pro mne byl jednoznačný. Byla jsem přesvědčená o tom, že to znovu bude Minti. Již léta na Hogwarts vytváří neuvěřitelné věci, skrze výuku i mimo ni je v kontaktu s obrovskou částí hradu a těžko byste pohledala člověka, který k Mintace v jednom ohledu či druhém, případně obou a mnoha dalších, nějakým způsobem nevzhlíží. Je těžké s někým takovým soupeřit. Mintaka, ať už titul OH v budoucích letech opětovně získá nebo ne, je přímým úkazem toho, že pravá Osobnost Hogwarts je Osobností stále, nehledě na formální počet hlasů, které získá. To zajisté potvrdí kdokoli, koho potkáte na hradních chodbách.

Proč myslíte, že právě Vy jste vyhrála? 
Protože jsem měla výhodnou pozici. Je obecně známé, že pro profesory je snadnější v OH vyhrávat - jsou zkrátka více vidět. Navíc jakožto řadový profesor jedete čistě na sebe - cokoliv uděláte, je přišito jen a jen vám. Dokud jsou studenti v koleji, často je jejich práce neviditelná nebo viditelná méně, případně se zkrátka řadí do celokolejních úspěchů. Zatímco v pozici profesora jde každé kýchnutí k dobru na váš účet, je to hrozně jednoduchá pozice k výhře. Navíc jakožto profesor, byť věrný své domácké koleji, začnete být v kontaktu mnohem víc i s jinakbarevnými, což vlastně rozšiřuje vaše pole působnosti. O tomhle všem svědčí i dlouholetá skladba TOP 10, která byla vždy převážně fialová. Já jsem k té obecné fialové výhodnosti měla ještě výhodu toho, že jsem fialová prvním rokem a že mám plno elánu do výuky i do soutěží.

Je něco, co chcete vzkázat všem, kteří pro Vás hlasovali? 
Nemám dostatečně silná slova díků, kterými bych mohla vyjádřit svůj vděk. Chtěla bych ale všem vzkázat, že si ohromně vážím každého hlasu, který mi dorazil. Je to pro mě veliká čest, že mi někdo svěří takovou důvěru a z takové sbírky skvělých osobností přišije svůj hlas zrovna mně. Nevím, jak můžu za tohle dostatečně poděkovat. Ale chtěla bych všem vzkázat, že se vynasnažím, abych neudělala žádnou ostudu a že do hradu budu vždycky dávat všechny síly, které jen budu moct, abych je nezklamala. Moc děkuji.

Hodláte udělat vše proto, abyste mohla tento titul příští rok zkusit obhájit? 
Víte, já si nemyslím, že Osobnost Hogwarts je něco, o co můžete cíleně usilovat. Vždy jsem OH brala jako něco, co se moc nedá ovlivnit, protože ocenění za ni je hrozně nehmatatelné, abstraktní. V tom smyslu, že pro každého OH znamená něco jiného, každý hlasuje jinak. Pro někoho je to anketa oblíbenosti, někdo hlasuje podle toho, jak vidí osobnosti pracovat a kolik toho pro hrad dělají, někdo na základě toho, že si daného člověka pro něco váží, a tak dále, a tak dále. Každý má jiná kritéria a záleží také na skladbě obyvatel. Já sama jsem vždy brala Osobnost Hogwarts jako člověka, ve kterém se nejlépe odráží momentální duch a povaha hradu. Jinak řečeno - kdyby Hogwarts měly člověčí podobu, byla by v osobnosti daného výherce. V kontextu s mojí výhrou mě tohle pojetí děsí a je pěkně hubaté, ale tak jsem to vždy vnímala v minulosti. Každopádně - nemáte tady tu jistotu, že "když budu první v Sedmiboji, dostanu titul vítěze", není to hmatatelné. Takhle OH nefunguje. A já si myslím, že dělat si nějaké kampaně a vnucovat se lidem násilně do povědomí může spíš jen uškodit. Takže ne, nemyslím si, že Osobnost Hogwarts je titulem "k obhajobě". Budu dál do Hogwarts dávat vše, co jen umím, nápadů mám spoustu a budu ráda, když je budu moct nějak zúročit. Hrad je skvělým domovem a člověk se mu snaží vracet to všechno dobré, co nám dává. Spíš budu prostě dál pořád Larrie a úsudky o OH nechť zůstanou v rukou nás, všech obyvatel hradu. *usměje se*

Moc Vám děkuji za Váš čas a ještě jednou gratuluji!

Já moc děkuji za rozhovor i za blahopřání!




Celá redakce Žlutého Trimela takto gratuluje nejen Larrie, ale i všem ostatním nominovaným! 
Jménem Mrzimoru bych dále chtěla z celého srdce pogratulovat našemu panu kolejnímu za krásných 19 hlasů a krásné 2. - 3. místo! 


Dairine von Cartage

Žádné komentáře: