čtvrtek 26. ledna 2012

Malý průzkum mezi nováčky

Nováčky už máme pár hodin na hradě a upřímně si musíme říct, že celý hrad je vzhůru nohama. No jak by také ne. Nová krev běhá po hradě, zkoumá všechna zákoutí a snaží se zapadnout do každodenního života. A jak to vidí oni? Jak se jim zde líbí a jaké mají plány do budoucna? Čtete dál a něco o našich nováčcích jistě zjistíte :)

Abyste naše nováčky poznali, vydala jsem se po hradě a koho jsem potkala v lososové barvě, toho jsem zahnala do koutka. Nebojte, nic jsem jim neudělala, jen jsem se jich zeptala na pár otázek. A tyto otázky i jejich odpovědi vám právě přináším.

Zde jsou přiloženy moje otázky:


1) Jak se ti na škole zatím líbí? Splnil první pohled tvoje sny a naděje?
2) Už máš vybranou kolej, do které bys chtěl/a být zařazen/a?
3) A máš naopak kolej, kam bys na 100 % nechtěl/a?
4) A máš zde už i nějaké kamarády?

A zde jsou již odpovědi našich nováčků:

Dolween Amarantine Dakini
1) Na škole se mi líbí moc, je tu pořád co objevovat , na co se těšit, co dělat, co se učit, s kým se seznamovat... :-)
2) Určitě bych moc ráda do Mrzimoru, doufám, že to Moudrý klobouk pochopil! :-))
3) Není mi moc sympatický Zmijozel, ale to hlavně podle knížky, tady snad žádný Draco s družinou hromotluků a dalších "prudičů" není :-)
4) Pár už jsem najít stihla, ale teprve se rozkoukávám a oťukávám, tak snad přibydou ještě další, spolužáci se zatím zdají být moc fajn :-)

Spencer Sculptor
1) Na hradě se mi zatím líbí, ale už se nemůžu dočkat rozřazovací slavnosti. Moc se těším na přebarvení a následné další možnosti jako kolejní místnost atd :) Jinak je Hog graficky určitě nejhezčí projekt tohoto typu, co jsem tak viděl v článku v CD (Jiné projekty - nebo nějak tak) :)
2) Ano, kolej mám vybranou. Rád bych se stal členem Zmijozelu. Uvidíme, co na to poví klobouk :)
3) Že bych někam vyloženě nechtěl, to říct nemůžu. No ale pokud bych si musel jednu vybrat, tak by to byl nejspíš Mrzimor (bez urážky, zatím se řídím pouze HP knížkami)
4) Kamarády mám především svoje spolučekatele, nováčky, se kterými jsme hrdině odolávali tlaku v návštěvní místnosti / parku :) Jinak se snažím bavit skoro se všemi, co se Velké síně týče.

Melissia Hale
1) Líbí se mi tady moc.
2) Ano mám, chtěla bych do Nebelvíru.
3) Nemám vyhraněnou kolej. Všechny koleje jsou fajn. Takže ať už budu kdekoliv, všude mi bude myslím si dobře.
4) Kromě své nevlastní sestry Angelicy (Nebelvír) a své sestry Melánie Hale (která je ale zmražená), nemám zatím žádného, ale věřím, že se to změní.

Siobhan Mackenzie
1) Na škole se mi zatím moc líbí. Poznala jsem tu už několik bezva lidí, takže doufám, že mé nadšení ohledně školy bude vesele dál pokračovat.
2) Nejradši bych zamířila do Zmijozelu. Tak nějak už mě tam trochu adoptovali :D. Ale myslím, že i osobností se do Zmijozelu perfektně hodím, takže snad si to bude myslet i Moudrý klobouk. Včera jsem mu patřičně zdůraznila, že Zmijozel je zaručeně ta správná volba.
3) Asi bych nechtěla do Mrzimoru, ale rozhodně v tom není nic proti vám žlutým. Jen myslím, že mé charakterové rysy jsou trochu jinde. Ale i kdybych u vás skončila, tak hroutit se z toho nebudu.
4) Kamarády tu už mám. Nejvíc vděčím asi Suši Jackson, která ze mě udělala takové své patronče a též Suzi Seymour, se kterou doufáme, že spolu skončíme ve Zmijozelu a taky je tu pár dalších zmijozelských, lososáků a několik dalších lidí, se kterými jsem našla společnou řeč :)

Krabat Mlýnský
1) Na škole jsem chvíli, dá se říci jenom pár dní a za těch pár dní mohu říci dobrý. Jsem překvapen, kolik nápadů, kolik života na mne dýchlo. Rozhodně jsem spokojený a nelituji času, kdy jsem stál před bránou a čekal a čekal.
2) Vybranou kolej vysloveně nemám. Nemám problém přijmout rozhodnutí klobouku, ať bude jakékoliv. Kam mne pošle, tam si to hodlám užít. Ale asi, no nejhezčí jsou jak to tak vypadá holky ze Zmijozelu, tak kdyby tam..... :)
3) Určitě není důvod být kvůli některé koleji zaujatý, už jsem dá se říci odpověděl ve druhé otázce :)
4) Je příjemné, že ať člověk osloví kohokoliv, všichni jsou velmi milí a přátelští. Leč zatím bych řekl, že jsme ve stavu vzájemného oťukávání :)

Doufám, že jste se o nováčcích dozvěděli pár zajímavých věcí a že vám to pomůže v navazování lepších vztahů s nimi.

Přeji nováčkům mnoho úspěchů! Samantha Ulvenová

1 komentář:

Samantha řekl(a)...

Zde jsou ještě odpovědi od Amálie:

Amélie Stark
1) Líbí se mi tady moc, moje sny i naděje byly splněny víc, než jsem si mohla kdy přát. Samozřejmě ještě nezačalo vyučování, ale i tak se tady cítím skvěle a poznávám nová zákoutí hradu.
2) Kolej ještě vybranou nemám. Nechám se moudrým kloboukem příjemně překvapit.
3) Všechny koleje mají určitě skvělé lidi, takže nelze říct, že někam vyloženě nechci. Budu spokojená ať se dostanu kamkoliv.
4) Pár jich už tady mám, ale určitě se do budoucna jejich řady rozšíří. Aspoň doufám:)
Amélie