středa 18. listopadu 2009

Tisková oprava

Hluboce se omlouváme autorce soutěžní 5. kapitoly románu Tajemství dvojčat - příspěvek s názvem Falešná kamarádka nenapsala zmražená Ellie Susanne Greene, nýbrž Elle Annie Green!
V příslušném článku http://trimeles.blogspot.com/2009/11/vitezna-ilustrace-5-kapitola-tajemstvi.html bude jméno samozřejmě ihned opraveno a Elle Annie dostane svůj zasloužený honorář 8 srpců.
Spletla mě ta podobnost jmen... myslela jsem, když jsem četla u ředitelny žádost Ellie Susanne Greene o zmražení, že mám jméno špatně a opravila jsem ho na Susanne...
Velice mě to pochybení mrzí a doufám, že Elle Annie Green zachová i přesto Tajemství dvojčat přízeň a zase něco napíše, protože její kapitola byla fakt zajímavá!

Kromě toho připomínám, že uzávěrka pro 6. soutěžní kapitolu je v pondělí 23.11. ve 23:59.

Sophia Glis Glisová, šéfredaktorka Žlutého Trimela

1 komentář:

Christina řekl(a)...

Já myslím, že to zase tak vadit nebude. Každý se jednou splete ;)