sobota 7. listopadu 2009

Můžou se prasečí chřipkou nakazit i kouzelníci?

Pokud vlastníte mudlovskou vymoženost, tzv. televizi, jistě jste slyšeli o pandemii -Prasečí chřipce. Mudlové dělají různá opatření, ale stejně se pořád šíří. Zkuste si zadat na google "Prasečí chřipka", vyjede vám to přes 4 440 000 stránek! Neuvěřitelné že?

Co je to prasečí chřipka?
Je to mix normální chřipky (sezonní) a ptačí. Původně to byla nemoc prasat.

A mexická chřipka je zase jiná pandemie?

Ne. První případ prasečí-mexické chřipky byl nalezen v Mexiku, kde se chřipka i hojně šířila.

Jak se u mudlů projevuje?

Teplota nad 39 stupňů, kašel, bolesti svalů a klobů, rýma, bolest v krku, slabost a únava.

A co kouzelníci? Mohou ji dostat?

Dřívě bych odpověděla, že ne. Ale objevil se první případ nakažené čistokrevné kouzelnice! Mary Slyfth Klementové je teprve 23 let. Byla na dovolené v Jícnu sopky s dalšími kouzelníky z mnoha zemí a nakazila se od nich. Po celou dobu nemoci prý prožívala peklo..
"Celé tělo mě bolelo, vlastně nebylo místa, které by mě nějak nepálilo, nebolelo. Po třech dnech bolesti přestaly. Myslela jsem, že je to za mnou, ale spletla jsem se! Jsem... teda... byla jsem dost nadaná kouzelnice. Každé kouzlo jsem zvládla, ale když jsem se po nemoci pokoušela o ubohé Accio, vyšlehly z mojí ruky fialové plameny a dost jsem se popálila. Na druhý den jsem zjistila, že už nemůžu čarovat. Stala jsem se mudlou!"

Dál jsem se jí nevyptávala. Možná proto, že jsem nechtěla o svoje schopnosti přijít, možná, protože mi jí bylo líto. Soucitně jsem se na ni usmála a mlčky odešla.

Proto se chraňte před Prasečí chřipkou, ale žádnou paniku.


Christina von Luna

Žádné komentáře: