pondělí 2. listopadu 2009

Rozhovor s Divokými jezevci! Nick: „Amanda mi zničila život..“

Komentář a rozhovor přináší Christina von Luna.

Ano, z našeho Trimela se pomalu stává bulvár. Ale kdo by nechtěl vědět další drby ze života na první pohled dokonalých hvězd? Kdo by nechtěl vědět, kdo s kým to táhne? Málokdo by odpověděl, že on určitě ne.
Lidé jsou od přírody zvědaví, tak proč si odpírat žhavé klepy, když si je můžete přečíst v novinách!



Christina: Ahoj. Vidím, že jste dorazili jenom tři...bez Amandy. Jak to?Lisa: (odfrkne si) Amanda chce být modelkou a zpěvačkou zároveň..ale to nejde! (je vidět, že se o tom před rozhovorem bavili)
Christina: Aha. Takže je na focení?Rebeca: Ano. Je novou tváří Krásné čarodějky.





Christina: Jste rádi?Nick: V žádném případě! Slíbila nám, že kapelu nikdy neopustí a teď tohle. Je to zrada!
Lisa: Přesně!
Rebeca: Uvažujeme o náhradě. Dokud si to Amanda neuvědomí v tý svý blonďatý kebuli. (ostatní z kapely se na ni překvapeně podívají. Tohle jsme se asi neměli dozvědět…)

Christina: Náhradu? Mohli byste nám o tom říct něco více?
Rebeca: Udělali jsme v tajnosti konkurz...a zalíbily se nám tři děvčata. Všechny mladinké, ale se zlatem v hrdle.
Lisa: Opravdu krásně zpívají… já bych brala všechny, ale můžeme jenom jednu.
Nick: Teď mě napadlo. Mrzimorští by nám mohli pomoct...udělej prosím anketu, ať si vyberou fanoušci. (sladce se usměje)
Christina: Dobrá (taky se usměje, ale při vidině většího prodeje Trimela) . A to, že zanedbává skupinu, je jenom jeden z důvodů jejího dočasného vyhazovu?Lisa: Ne... štve nás. Je to taková bárbína. Neustále by si kupovala nové oblečení a laky. Celé hodiny stráví před zrcadlem! Vůbec nechodí na zkoušky.
Nick: Zničila mi život! (rupnou mu nervy) Já ji miloval a ona mě odkopla kvůli někomu jinému. Od té doby s žádnou holkou nevydržím dýl než týden. Já ji pořád miluju, ale ona si se mnou jenom hraje. Jenom kvůli ní jsem takový sukničkář (jeho krásné oči zesmutní)Lisa: ...
Rebeca: ...
Christina: ...(pro ty, co nevědí, co ty tři tečky znamenají: nezmůže se na slovo)
(po pár minutách ticha)
Dáte mi fotky a pár informací o těch uchazečkách?
Rebeca: J-ja-jasně.


Jessica (14) má ráda žlutou a zelenou barvu. Je od přírody zrzka a je na to hrdá. Zpívá opravdu krásně.

Alisha (15) je, už podle vzhledu, drsná rockerka. Má ráda černou a kukuřičné placky.

Odyssea (16) je nejnevinnější z těch tří. Nesmělá, ale zpívá nádherně. Ta se podle mě nejméně hodí k Divokým jezevcům - není divoká ;).

Podpořte svoji favoritku! Stačí jí dát hlas :).

11 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Mě ta Amanda teda vůbec pěkná nepříjde... :D

A podle mě se nejvíc do Divokých jezevců hodí Jessica, i když vypadá trochu taky jako bárbína - kvůli té růžové :D

Alanise

Christina řekl(a)...

Taky jsem pro Jessicu, je mi nejsympatičtější :)
Alanise, jo! Má nakřivo vlasy :D

Vicky řekl(a)...

Já bych taky hlasovala pro Jessicu, i když se mi víc líbí Odyssea, ale když není divoká... o=)

Sophia Glis Glisová řekl(a)...

Večer bude zprovozněno hlasování:)Tak se vyjádřete i tam:)

Anonymní řekl(a)...

Já jsem pro Alishu, protože má jako pravá, drsná rockerka, růžový vlasy :D

Paul

Christina řekl(a)...

Rockeři mají rádi ztřeštěný vlasy :D Styď se..
Vicky, já si myslím, že se tam nehodí. Můžu se mýlit ;)

Vicky řekl(a)...

I když nakonec možná ta Odyssea, ať to tam trochu zklidní. :)) Osudy by se pěkně zamotaly... :))

Anonymní řekl(a)...

Odyssea nebo Alisha
Adriana

Sophia Glis Glisová řekl(a)...

Hlasování zprovozněno na obvyklém místě. Já myslím, že neviňátko Odyssea by vytvářela pěkný kontrast k tomu proutníkovi Nickovi:)

Letitia řekl(a)...

Hlasovala som za Odyseu. Kontrast sa hodí!
A čo vy viete, ako sa vie také neviniatko rozdivočiť? ;-)

Anonymní řekl(a)...

Samá děcka, radši ať přiberou nějakého chlapce s dlouhými tmavými vlasy nad 18 O:-) Vendy