pátek 17. dubna 2009

Nimrandir Elénére se bojí vody a neumí pravopis!

Svůj první trimelesí paparazzi snímeček nám představuje mladá a přidrzlá fotoreportérka Bailla Peerlessová.

Na mušku si vzala samotného pana ředitele, kterého přistihla, jak... Ale podívejte se sami!

(Pozn. Sophia: Využiji této příležitosti a udělám si malou reklamu - čtěte můj nový článek v Denním Věštci s názvem Hody hody aneb Proč jsou si někteří rovnější? Zde se podrobněji zabývám problematikou týkající se pana ředitele, který přes všechnu snahu žen a dívek s jejich bezednými hrnci zůstal na Velikonoční pondělí úplně suchý, a to jako jediný z přítomných mužů a chlapců.)


12 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Chichi, přidrzlá xD... No jo =D

Bailla

Anonymní řekl(a)...

to jsem byla já, kdo tu vodu házel! :D

Sophia Glis Glisová řekl(a)...

Tak to Bailli tolik necenzuruj, teďka nevím, jaká Elízka:)

Anonymní řekl(a)...

Ano a ono to pak ani není tak docela paparazzi x)

Sophia Glis Glisová řekl(a)...

Ona se asi snaží chránit soukromí nevinných studentek:D

Anonymní řekl(a)...

já nejsu nevinná! :D já jsem zlá! :D

Bailla řekl(a)...

xD Elíz, no dobře =D...

Sophi, a jak víš že to byla elízka?? Ccc! A víš jak dlouho jsem se snažila to zcenzurovat aby to bylo rovně?? xD

Bailla řekl(a)...

Jéj, přeskočila jsem koment xD

Anonymní řekl(a)...

všichni to vědí :D přihlašuju se o svá autorská práva! :D

Bailla řekl(a)...

xD

Sophia Glis Glisová řekl(a)...

Elízko: přihlášky o autorská práva přijímáme v redakci, žádost musí být opatřena kouzlokolkem v hodnotě 1 galeonu a především podepsána plným jménem:D

Bailla řekl(a)...

přesně tak =D =P

PS: Elízka= Elizabet Lextrová =D... Teda, myslí, xD