pondělí 13. dubna 2009

Nejlepší béčkotričko

A vítězem se stává...
se sedmi hlasy Bailla Peerlessová se svým návrhem jezevčího potisku.
Jako dárek od šéfredaktorky dostává čokoládovou žabku.
Na druhém místě s pěti hlasy je Sophia Glis Glisová
a na třetím místě se čtyřmi hlasy Alanise Olien Harlin.

Doufáme, že se nám Bailla pochlubí, jakou našla v žabce kartičku.

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Našla jsem kartičku číslo 38 - Rolanda Hoochová

A chtěla bych poděkovat Alanise Olien Harlin že ji za mě snědla, nenašla jsem v sobě sílu se do žabišky zakousnout...

Bailla

Anonymní řekl(a)...

No...náš web je o hodně lepší....nebelvírský

Sophia Glis Glisová řekl(a)...

No...to u nás v Mrzimoru zase považujeme za slušnost se pod svůj názor podepsat, vážený/á!

Jinak pro Tvou informaci tohle je kolejní časopis, ne web. Ten máme jinde, odkaz je v levém sloupci.

Anonymní řekl(a)...

Anonyme, možná máte lepší časopis, ale my máme lepší společnost, nám totiž více než na vzhledu časopisu záleží na vztazích a porozumnění... Nám tento časopis vyhovuje, ale když už chceš kritizovat, tak se alespoň podepiš, srabe!

Anonymní řekl(a)...

Heh, teď jsem se sama nepodepsala xD... Ta nadtímhle příspěvkem jsem psala já ;)

Bailla

Sophia Glis Glisová řekl(a)...

No proto :D

Anonymní řekl(a)...

xD

Bailla