úterý 20. března 2012

NKÚ nám jsou volné!

Není to tak dávno, co jsem se všemožně snažila jistou Ywu od Roztodivných dokopat ke zkouškám OVCE. V rámci Cesty za pokladem, jedné vnitrokolejní soutěže, jí to připomínali dokonce i nováčci. Marně, Ywa OVCE doposud úspěšně odkládá a já svůj boj už vzdala, ba už jí to už ani nezazlívám.

Vždycky mi připadalo naprosto automatické procházet bez propadnutí všemi ročníky. Pak přišel pátý (u mě poprvé ve školním roce zima 2012) a s ním i zkoušky NKÚ. Díky cestě do mrazáku jsem promeškala přihlašování a tím si prodloužila mládí. Letos stojím před touto výzvou znovu. Předpokládám, že tentokrát to ustojím alespoň tak, že neuteču, ale nechám je kolem sebe jen tak „proplout.“ Ještě se na ně necítím.

Nejsem ale rozhodně jediná. Dlouhodobější pobyt v 5. ročníku není nic neobvyklého. Proto mi nedělalo větší problém optat se na tuto problematiku páťaka od každé barvy. Svěřili se mi s tím, proč NKÚ odkládají, a jestli to považují za neúspěch nebo dokonce ostudu.

Adriana Bella Lee
„Jo, loni jsem NKÚ odložila, ale jako nějaký neúspěch to neberu. Nedělala jsem je, takže jsem ani nemohla selhat. Jsem moc líná na to, abych je dělala, takže je nejspíš odložím i letos. Ale vůbec mi nevadí zkysnout v pátém ročníku, zatím mi to tak vyhovuje (alespoň nevypadám moc staře) a jednou je třeba udělám.“


Mariana Kohoutová„Za propadnutí jako takové to neberu. Neúspěch to pro mě bude, až si NKÚ přihlásím a pak je neudělám. Pokračovat v tom hodlám do té doby, než budu mít vhodné podmínky, mým snem je totiž složit všechna NKÚ, na což momentálně nemám ani čas a ani předměty.“

Carolina Rebecca Pinc
„Jojo, NKÚ jsem měla odložené.První rok jsem se přihlásila a pak jsem nějak zapomněla na termín a už to bylo. Poprvé mě to docela mrzelo, ale nebrala jsem to jako nějakou velkou osobní prohru. V dalším roce, teď si nejsem jistá, ale buď jsem se úmyslně nepřihlásila, nebo už jsem se nechala zmrazit z důvodu hrozného nestíhání. Ani tento rok se však nemám v plánu přihlásit na zkoušky. Sice jsem nejdříve chtěla, ale momentálně mám rozplánované mudlovské závody a výstavy s pejsky, takže nebudu mít tolik času..."

Justin Angel Sane„Ač se to nezdá, tak v páťáku jsem poprvý, protože jsem propadal předtím:D Můžu ale dopředu říct, že NKÚ letos odložím kvůli maturitě (nechci mít na práci NKÚ namísto kolejních záležitostí). A jak říkám, já jsem propadl už tolikrát, že to za neúspěch nepovažuji... spíš jen za takové předčasné rozšiřující studium:))"

A jak jste na tom Vy? Dokázali jste projít všechny ročníky za sebou nebo taky někde pauzujete?
Ještě jednou děkuji všem svým respondentům! :-)
Vicky Charmant

Žádné komentáře: