čtvrtek 29. března 2012

Mrzimorské slečny po 1.úkolu

Chcete vědět, jak se naše holky cítily po prvním úkolu? A jak se připravují na další, v pořadí druhý úkol?
Čtete dál a vše se dozvíte!

Strašně jsem se těšila, až si budu moci vyzkoušet, čím naše Sedmibojařky procházejí. Jaké záludnosti na ně čekají v praktické části prvního úkolu. A ouha! Ona to žádná sranda nebyla! Musím znovu smeknout klobouk před našimi slečnami, jak se s praktickou částí vypořádaly. Kdybych tam byla já, tak jsem tam ještě asi doteď :)
No a když už jsem si úkol prošla taky, tak jsem byla zvědavá, jak se cítí holky. Proto jsem jim položila šest jednoduchých otázek. Poslala jsem jim je sovou a netrpělivě čekala na jejich odpovědi.

Zde jsou moje otázky:
1) Tak jaké máš pocity po prvním úkolu celkově?
2) A trošku to rozdělíme. Jak se cítíš po praktické části?
3) A jak po kreativní?
4) Když už aspoň trošku víš, na jaké brdo bude praktická část, budeš se na druhý úkol nějak více připravovat?
5) Dala sis nějaké nové předsevzetí po prvním úkolu?
6) A co čekáš od úkolu druhého?

A tady už máme odpovědi od Ciline Flameové.
1)Tož, je to takové smíšené +zašklebí se+ Na jednu stranu jsem naprosto nadšená ze stylu úkolů, jak praktické, tak i teoretické části - naprosto mi to vyrazilo dech. Na druhou stranu jsem na sebe naštvaná kvůli...ne...nejsem +zazubí se+ neumím být naštvaná a už vůbec ne na sebe... takže prakticky vzato na sebe (ne)jsem naštvaná kvůli té praktické částí, za ten čas... a kreativní... no, to se ještě uvidí +trošku nervózně se zasměje+
2) Jak už jsem říkala, kdybych to uměla,  jsem na sebe asi naštvaná, ale když to neumím +andělsky se zazubí+ Ale abych byla upřímná, všechno bylo taktické. +trochu ztiší hlas+ Nemohla jsem přece holky zahanbit a jelikož jsem znala jejich čas, nechtěla jsem to udělat moc rychle, aby v tom nebyly samy. +spiklenecky mrkne+ To jen aby si nikdo nemyslel, že jsem nějaká neschopná +řekne už nahlas+

3) Hmm... no, myslím si, že nápad jsem měla skvělý, ale trošku chyběla šťáva. Podle mě teda... nejsem se sebou moc spokojená, ale vše bude záviset na porotcích, že ano. Bude záležet, jestli bude hodnotit především hlavní myšlenku nebo detaily a tak... však to znáte +nervózně se usměje+ Ale nevím, jestli náhodou nebudete mít o sedmibojařku míň +zatváří se tajuplně+ Já totiž asi do neděle, než se uveřejní výsledky,  umřu zvědavostí! +zazubí se+
4) Rozhodně si hodlám minimálně prolétnout druhý díl knížky (přečetla bych ji celou, ale nevím, jestli to stihnu, jelikož ještě do mudlškoly musím přečíst do pondělka Hamleta, takže...) Ale jsem příšerně zvědavá na další úkol! A než začnu plnit praktickou část, dám si kakao... ne, vlastně nedám... kakao doma nemáme. Tak si dám něco sladkého na nastartování mozku!
5) Že si znova přečtu tu knížku, ale víte, jak končí většina předsevzetí...
6) Nevím, co čekat, jelikož si myslím, že fantazie p.Johna a mdm Elle jsou bezbřehé, takže vůbec netuším +nevědoucně pokrčí rameny+


Elizabeth Gibsonová odpověděla takto.
1) Nestíhace, člověk by si nemyslel, kolik úkolů napíše v prvním týdnu termínu! =D
2) Hrozně, fakt, dělala jsem tam hloupý chyby. :(
3) To už je lepší, i když jsem trochu nervózní, protože opravdu netuším, jak se to zalíbí porotcům. A konkurence je fakt velká. :)
4) Budu určitě! :) Bude to chtít klid, třistagramovou milku s oříškama a karamelem, knížku do ruky a vykopnout sestru z pokoje. A ještě si tu knížku několikrát do pondělka přečíst.
5) Jo, dala. Nestresovat se, ono to pak dopadá hrozně. A příště nebudu křičet nadávky na sebe do plyšáka, on za to nemůže. :)
6) Nevím, ale jestli budeme muset kreslit baziliška... nevíš, kde se dá zabít? =D

A odpovědi od Safiry Jane Bardové najdete zde.
1) Celkově jsem se sebou spokojená tak napůl. Prostě se mi to nepovedlo tak, jak jsem očekávala a hrozně mě to mrzí. Sedmiboj je nádherná soutěž, především díky tomu zpracování a skvělé organizaci a podpoře ze strany všech kolejí. Takže se cítím také tak napůl... Snad to po druhém úkolu bude lepší.

2) Praktická část je právě to, s čím nejsem spokojená. První úkol byl ještě fajn, u druhého jsem si špatně přečetla zadání a pak už to šlo z kopce. 3. a 4. úkol jsem také zvládla tak nějak s odřenýma ušima. Rozhodně by to šlo líp. No a pak následoval zásek u 5. úkolu. Prostě jsem nevěděla, kde mám chybu, a začala jsem zmatkovat. To byl prostě konec. No a navíc jsem musela odejít od počítače, takže se mi čas protáhl na tu hroznou sumu.

3) S teoretickou částí jsem jakž takž spokojená. Dlouho mi trvalo, než jsem vybrala konečnou verzi, protože rozpracovaných jsem jich měla víc. Dokončení pak už šlo docela rychle. Délku jsem dodržela (12,3 palce) a to jsem původně vůbec netušila, jak mám napsat 10 palců o jednom slově. Nakonec jsem přidala i něco navíc, tak snad budu mít při hodnocení úspěch lepší než v praktické části.

4) Noo, pomalu si pročítám HP2 a snažím se zapamatovat si detaily. A taky vím, že si k počítači vezmu hned propisku a papíry, abych je nemusela hledat po tom, co vstoupím do arény. Jinak se nějak zvlášť nepřipravuji.

5) Předsevzetí? Ne, to ne. Dala jsem si je před prvním úkolem a byla jsem kvůli tomu pod velkým tlakem a stejně se mi to nepodařilo splnit. Takže žádné předsevzetí, prostě se budu snažit a tím do hasne.

6) Co se týká praktické části, tak očekávám něco velmi podobného jako byl první úkol. Co se týká části teoretické, ráda se nechám překvapit.

Všem holkám držíme palce a plně jim fandíme :)
Pro ŽT Samantha

1 komentář:

Sam-Am řekl(a)...

Patrončátko, Eliii, Ty víš, že Tě sleduju. :)) Četla jsem Tvůj první úkol.
Kdybych mohla, nabídnu Ti pomoc s tím pravopisem. Nicméně jsi skvělá, ale nezapomeň žít v mudlosvětě. :))