pátek 16. března 2012

Ciline Flameová: "Já jsem totiž věděla, že mě pohár vybere!"

Ciline Flameová, studentka 3.ročníku, prefektka Mrzimoru. Pořád samá sranda a samý vtip holka. Baví ji jízda na kole, na koních, na lyžích. Takže jak vidíte, sportovně založená studentka, která se před pár dny vrátila z Alp a padla do Sedmiboje rovnýma nohama.
Chcete vědět, jak se těší, jak se bojí? Neváhejte a čtěte dál Žlutého Trimela.

Ciline ke mně přišupajdila celá v žlutém. Mrzimorský deštník, věštecká koule Helgy a samozřejmě sedmibojařský dres č. 4. To je vybavení a vystrojení naší další Sedmibojařky.
Zbytečné obnosy posílejte jí, bude mít aspoň radost.


Ahoj Ciline, děkuji, že ses uvolila mi odpovědět na pár otázeček. Tak hned začneme, co říkáš?  - usměje se - Jak ses těšila na slavnost a vyhlášení vybraných Sedmibojařů? Bála ses, či stresovala, či se těšila nebo něco úplně jiného?
Tak já jsem byla naprosto v klidu. Já jsem totiž věděla, že mě pohár vybere  - zazubí se - Bohužel mi stávkoval internet, takže jsem se nemohla dostavit a přišla jsem chvilku po skončení. Takže doufám v nějakou pořádnou reportáž, ať si můžu počíst.
Doufám, že žádná protekce nebyla, pohár snad nejde uplatit. - zvědavě se podívám - Tak raději dál. Jaké byly tvoje první pocity poté, co pohár vyřkl tvoje jméno?
Jak už jsem říkala, na slavnosti jsem nebyla, ale jakmile jsem přiklusala a viděla sovu s gratulací od Vicky a pergamen k podepsání přípravy, věděla jsem, že je to doma!
No jo vlastně, já jsem to popleta! A když jsi skládala přísahu, jak ses u toho cítila?
Tož přísaha mě trochu překvapila svou skrovností. Čekala jsem něco delšího, ale to byly dvě věty! - směje se - Pravidla jsem měla dávno přečtené, snažím se nepodvádět i v každodenním životě, takže jsem ji podepsala s naprostou lehkostí a čistým svědomím.
Tak to ti přeji, tak to má být. A jak se nyní, když už máš účast jistou, připravuješ na první úkol?
Na první úkol se nijak nepřipravuju. Až přijde, přijde. Zatím se snažím pořádně dělat domácí úkoly, ať nemám fofr...
Nj, resty musí být splněny jako první, že :) To dobře znám. A když jsme u toho, tak co vše si od Sedmiboje slibuješ pro svoji osobu?
Co si slibuju? Úžasnou zábavu, trochu pozornosti ke své osobě, ale taky si myslím, že tu bude určitý tlak. Ale uvidíme - usmívá se -
Tak zábava to jistě bude. A co si od Sedmiboje slibuješ pro celou školu?
Pro celou školu...hmm...myslím si, že ji to zase oživí a bude tu nějaká akce. Zvedne náladu. poslední dobou mám pocit, že je tu nějak pochmurno, tak snad Sedmiboj trochu rozjaří zdejší obyvatele.
Také doufám, uvidíme, jak to dopadne. A jelikož jsi parádivá čarodějka, tak jak se ti líbí tvůj dres?
Dres je naprosto úžasný! Vůbec jsem nic takového nečekala, fakt se mi strašně líbí! - naparuje se -
No kočka jak pes jsi. - kouká - A už opravdu na závěr. Jak se těšíš?
Těším se strašně moc! Bude to určitě naprostá pecka. =o)
No to bude! Tak za celý Trimeles i Mrzimor přeji mnoho úspěchů!
Pro Žlutého Trimela Samantha

Žádné komentáře: