čtvrtek 3. listopadu 2011

Dušičkové ohlédnutí aneb mudlovská tvořivá kouzla 2

Vím, že první článek vyšel nedávno a je mi jasné, že jen málo z vás mělo čas si skočit do obchodu, ale rozhodla jsem se vám ukázat další návod na náušnice. Tentokrát si spolu vytvoříme děsivější variantu na nějaký maškarní halloweenský večírek. A slibuji, že s náušnicemi jsme na další dobu skončili a také, že přístí mudlovská tvořivá kouzla budou s jinou metodou tvoření (v záloze jich mám ještě spoustu).
Takže tentokrát si spolu vytvoříme tyhle náušnice:


Pokud byste chtěli vidět, jak vypadají na uších, počkejte si do víkendu. Pak by se v komentářích měl objevit odkaz na konkrétní fotku.

Tentokrát tedy budeme potřebovat následující věci: bílé červené, modré a černé fimo; náušnicové háčky s terčíky, rovnou plastovou podložku a nůž.


Z bílého fima si ukrojíme 2 stejné kousky. Dobře je propracujeme a vytvoříme rovné, hladké a pokud možno také stejnoměrné kuličky.


Teď už se vyrhneme na vytváření duhovek. Já jsem zvolila jednoduchou metodu, protože jsem duhovky chtěla jednobarevné. Pokud byste chtěli, aby duhovky vypadaly reálněji stačí smíchat kousky dvou barev (třeba hnědou a zelenou) tak, aby se propojily, ale nesmíchaly se barvy. No a pak si utrhente kousek, uděláte placičku (nebo si pomůžete vykrajovátkem) a pečlivě přilepíte na hotové bělmo.


Z kousů černé hmoty si vyrobíme panenku. Z bílé hmoty by se dala udělat ještě jiskra v oku, tu jsem tady ale nepoužila.


Tak a teď přichází na řadu červené fimo. Vyválíme si z něj co nejtenší hádky, které nožíkem nařežeme na požadované délky. Konce pak ještě sválíme do úzka. Tyto hádky pak přilepíme na oči jako žilky. Mělo by to vypadat asi nějak takhle:


Až uděláte obě oči, přijde na řadu připevnění na náušnicové háčky. To je stejné jako v předchozím případě (u dýní). Terčík obalíme bílou hmotou, dobře připevníme a nahoru pak připevníme oči.
Pro vytvrzení musíme zapéct v troubě 30 minut na 130°C by mělo stačit.

Doufám, že jsem vás alespoň trochu inspirovala a těším se na vaše sovy, či odkazy v komentářích na fotky s vašimi výrobky.
Pokud byste chtěli zkusit nějakou další techniku a nevíte jak na to nebo vás nějaká technika zajímá, stačí mi poslat sovu, pokusím se vám poskytnout návod.

Safira Jane Bardotová

Žádné komentáře: