středa 6. dubna 2011

Šťastný den v Mrzimoru aneb Paráda, už i almara!

Sam Am: Konečně se nám podařilo vytáhnout naší starožitnou almaru s erbem Helgy z Mrzimoru, kterou před pár týdny vzala velká voda z jezera, a nyní je po delší době v suchu!


Sophia: A musím podotknout, že včerejšek byl vůbec dnem plným radostných událostí - kromě záchrany mrzimorské skříně došlo i k dalším šťastným objevům. 

A jak to tedy bylo s almarou?
Sam Am: Tentokráte jsme se na břehu jezera setkali zcela neplánovaně. Naše skvělá Herwen vypustila několik sov, aby nás upozornila na naši utopenou almaru, která se pohubovala u břehu jezera.

Přiběhla nás v první chvíli pouhá polovina, která se ale brzy rozšířila. Táhli jsme opravdu s odhodláním a vervou. Za chvíli už nás bylo jedenáct, ale stále to nestačilo.


Smajlík s Herwen se rozhodli, že vypijou lektvar síly, což proběhlo s lehkými zmatky. A pak šup zpět k jezeru!

Skoro se nedalo poznat, zda pomohly lektvary, nebo se nám podařilo získat dostatečný počet žlutých, ale konečně se naše almara ocitla venku z vody. Mohla si oddychnout a my s ní!

Fotoreportáž ze záchranné akce:

(Foto Nicholas)
(Foto Paul)


 Na památku se naše žlutá rota i vyfotila v Paštičkově čarokreslírně:

Díky našemu rychlému zásahu se podařilo získat všechny naše kolejní věci, které jsme v jezeře měli. Jako první jsme zdárně splnili záchrannou akci a přejeme i ostatním kolejím, aby též v nejbližší době uspěly!


Samantha Am Chainless a Sophia Glis Glisová

3 komentáře:

Herwen Indil Eruvea řekl(a)...

Skvělý článek ;)

Jen bych chtěla dodat, že já sama jsem dostala echo nejdříve od Paula :O), protože jsem si myslela, že almaru už nahradilo něco jiného na břehu.

Jsme prostě pilná kolej :D

A. Ž. řekl(a)...

Jsem moc ráda, že se vše podařilo vytáhnout. Mě sovička taky přišla, ale bohužel jsem byla právě na odchodu někam jinam ;)

Nebelbrach.Mechacha řekl(a)...

Velká gratulace! Doufám, že se brzy povede vytáhnout i vše ostatní, co se tam ještě topí.