úterý 26. dubna 2011

Perličky a postřehy z famfrpálu

O své postřehy z druhého famfrpálového tréninku se s námi podělila Chiara Cheisseová.

Na druhý trénink famfrpálu jsme se moc těšila, protože jsem věděla, že se ho můžu zúčastnit celého. Proto jsme se se Sam-Am rozhodly, že strávíme na hřišti celých 24 hodin. A jak to na hřišti vypadalo?

Celkem mě mrzelo, že byla o dost slabší účast, než minule. Hrát v plném počtu se nám podařilo pouze třikrát, a sice v časech 2:30:54, 3:52:36 a 23:24:55. Naopak jsem byla mile překvapena, že i v noci jsme nebyly samy. Poslední nám odešli před půl čtvrtou ráno a my se Sam-Am se proháněly po zpustlém hřišti, ale už ve třičtvrtě se vrátila Vicky, takže bylo zase veselo.

Co mě na hře uchvátilo nejvíc? Zcela jistě to bylo třetí tlačítko střelce. Když se mi objevilo, věděla jsem, že se pro mě stane nejoblíbenějším. Uznejte sami. Kdo by nechtěl klikat na tlačítko s názvem Rafinovaná smrt? Už jen ten název přitahuje jako magnet.


O zábavu při hře nebyla nouze. Ať už šlo o vtipné transparenty, nebo perlení hráčů i diváků. Transparenty nesloužily jen k podpoře hráčů:

ale i k nabádání k důslednosti při studiu:


Někdo dokonce zvolil transparent na hřišti k vyznání lásky:


A o čem že se vedly během dlouhého tréninku rozhovory? O všem možném. Posuďte sami:
Probíraly se otázky zdravotnické, jak jinak, než o žloutence:



Nevyznávala se jen láska, ale i naopak:



Také se básnilo, to mrzimorské zjevně baví.







Zajímavé byly i střípky z rodiny Česnekových týkající se kanibalismu:


O tom, že famfrpál může být i nebezpečný, nás přesvědčil Nich:



Někteří měli na hru klid, jiní se potýkali s problémy. Ať už to byl problém s počasím:






nebo s rodiči:













Naši hráči si s nimi však poradili a nic jim nestálo v cestě.
Během dlouhé hry přišly na přetřes i zajímavé úvahy.
Dozvěděli jsme se něco o odrážečích:



Někteří měli problémy s určováním stran:



Také nás Magí zasvětila do toho, co vše má společného s Libopachem Česnekem:


Došlo i na filosofická témata:






a také na studium bylinkářství:

















 A pak tu byla spousta dalších perliček.

Grapí například jednu chvíli i litovala, že zrovna trénuje:





Nich měl zase vyjadřovací potíže:



Došlo i na zajímavá hesla:



Některým docházela trpělivost a popoháněli hráče, kteří si jen na chvilku odlétli:


A zde je důkaz, jaký může mít dlouhý trénink vliv na koncentraci a snížení vnímání. Možná by se mělo zvážit, zda jsou takové tréninky zdravé:




Jak vidíte, během 24 hodin jsme toho zažili opravdu mnoho. Proto litujte, kdo jste na hřišti nebyli a vzpomínejte (snad v dobrém) ti, kteří jste se zúčastnili. Vaše snaha při tréninku jistě ponese ovoce. Už jen společně strávený čas nám může být odměnou. Jsem ráda, že jsem mu věnovala celou dobu. Sice jsem byla unavená, ale rozdováděná a šťastná.
Chiara Cheisseová




3 komentáře:

Chiara řekl(a)...

Hm, super. Tak to bylo od Sam-Am hezky upravený a teď tohle... :(

Sophia Glis Glisová řekl(a)...

Omlouvám se, snažila jsem se jen zvětšit obrázky, aby byly printy čitelné, a ono se to jaksi rozhodilo - problém je, že v adminu to vypadá v pořádku a po vydání se vše pokazí... Snažila jsem se to teď napravit, snad je to už lepší.

Susan Cooková řekl(a)...

Všechny tyhle hlášky jsou naprosto dokonalý, na některý sem byla i přítomná...:D Člověk si to čte, směje se jak protrženej... a pak ho Emily dokonale dorazí na závěr:-D