pondělí 25. dubna 2011

Konec turnaje

Pročítala jsem si všechny časopisy, co se na naší škole vyskytují a nikde jsem nenašla žádnou zmínku o tom, že už je turnaj za námi či kdo se jak umístil. Buď jsem slepá, a nebo se už počáteční nadšení opravdu úplně vytratilo. Když se toho tedy nikdo neujmul, alespoň vám trošku poreferuji o konci turnaje.

Jak jistě víte (tedy alespoň někteří), dne 17.4. se uskutečnila jedna velká událost, na chatu mIRC se vyhlašovaly výsledky turnaje. V rámci této události se sešlo pouze několik osob – všichni organizátoři, 2 šampionky a poté i pár osob ze škol. Všimla jsem si, že z naší školy se tam vyskytovali, tedy krom mě a sl. Larrie, také John Werewolf či Katelyn Auster. Je možné, že se zde vyskytl i někdo další, ale to už bylo bohužel po mém odchodu.

Slavnost se nesla v poklidném duchu, občas jsem ani nestíhala poslouchat všechny ty rozhovory, jak se někteří rozjeli. Někteří se tedy rozjeli trošku více, ale což, je to přece potřeba. Po nějaké době švitoření, nastala chvíle ohlášení výsledků. Níže se můžete sami podívat.

Vyhlášení 3. místa















Vyhlášení 2. místa

























Vyhlášení 1. místa

























A pak vyvstala důležitá otázka: „Co dostanou šampionky od svých škol?“ Byly zde opravdu dobré návrhy, tak třeba se nějaký ujme. Ale co dostane sl. Larrie od naší školy by mě také zajímalo.



















A na závěr jeden malý postřeh.






Také si myslíte, že by se příští turnaj mohl konat u nás?
Selena Enail Smithová

Žádné komentáře: