neděle 11. dubna 2010

V žltom kresielku s mdm. Eillen!

V poslednom čase hrad žije Sedmibojom a pre Sedmiboj. Už niekoľko dní možeme nájsť v sieni Sedmiboja uverejnené vypracovania sútažiaich. Rozhodla som sa vyspovedať mdm. Eillen v našom žltom kresle o Sedmiboji!

L: Prečo ste prijala ponuku rozhodcu? Páči sa vám táto činnosť?
E: Již v minulém Sedmiboji mi bylo nabídnuto porotcování a to, že mi nabídli tuto možnost podruhé, jsem brala jako poctu. Proto jsem přijala.

L: Neľutujete, že ste sa do toho pustila? Ako dlho vám trvá ohodnotiť vypracovania sútažiacich? Robíte si pri jednotlivých vypracovaniach poznámky?
E: Ačkoliv nad hodnocením trávím mnoho času, nelituji toho. Doba hodnocení záleží na zadání. Nad prvním úkolem jsem strávila zatím nejvíc času. Psala jsem si poznámky, abych si pamatovala, čím mě překvapil daný příspěvek a co se mi na něm nelíbilo. Ono to jinak nejde, protože po chvíli si uvědomíte, že čtete čtvrté dílo a z prvního si toho už moc nepamatujete. Poznámky mi tedy velmi pomohly.


L: Ako hodnotíte prvé kolo?
E: Byla zde díla, která mne na první pohled nadchla, i taková, která mě nepříjemně překvapila. Největší problém bylo ale ohodnotit ta "průměrná" díla. Musela jsem se hodně dlouho rozhodovat, komu dám kolik hvězd.

L: Ktoré vypracovanie sa vám najviac páčilo, a prečo vás zaujalo?
E: Na to bych musela najít své poznámky, abych si vzpomněla, které dílo to bylo. Je to již několik dní, co jsem příspěvky hodnotila a přiznám se, že mi vše smíchalo dohromady.

L: Čo hovoríte na vypracovanie mrzimorských? Čo sa vám páčilo a čo by ste im vytkli do budúcnosti?
E: Příspěvky jsou anonymní, proto netuším, která díla patřila mrzimorským studentům. Rozhodně bych pro příště radila všem, aby si dávali pozor na gramatiku. Hlavně mi vadila absence uvozovek u přímé řeči.

L: Ako hodnotíte bonusové veci vo vypracovaniach (obrázky, videa...) páči sa vám to?
E: Popravdě jsem si jich vůbec nevšímala. Hlavní pro mne bylo, aby mě zaujal text. A pokud si studenti myslí, že krásnými obrázky svůj text vylepší, já to tak nevidím.

L: Koho tpujete na víťaza? :)
E: Zatím netipuji nikoho.


Ďakujem mdm. Eillen, že si našla pre nás čas a odpovedala nám na otázky :)
Lucy Koralka

Žádné komentáře: