čtvrtek 1. dubna 2010

Úkoly a žlutí :)

Konečně jsem se probojovala většinou úkolů a našla čas napsat po dlouhé době článek do Žlutého Trimela. :) Na pomoc jsem si do svého pokojíčku pozvala spoustu svých žlutých kamarádů a spolužáků a popovídala si s nimi o úkolech. Nečekejte žádné rozhovory, spíše vyhodnocení mé soukromé anonymní statistiky! :)

Jak to tedy je? Všichni víme, že kromě školních slavností je škola nejvíce zaplněná v neděli večer, kdy končí termín pro odevzdávání úkolů. Jak je to u nás? Ani Mrzimor z většiny tuto tradici neporušuje. Během neděle se v učebnách zdržuje 60% žlutých studentů! Sama se divím, že ještě nepřišli na to, jaký je to nerozum, ale tak, hlavně, že je napíšou…

Dalších 30% žlutých studentů bych označila za ty nejrozumnější! (ne náhodou tam patřím i já) =D Ti totiž úkoly řeší průběžně a drží neděli jako den, kdy se nic nedělá.

A co zbylých 20%? Tak to jsou prosím pěkně aktivisti, kteří si na úkolech smlsnou hned první den!

Na závěr této ankety nutno dodat, že statistika je mírně idealizovaná. Raději jsem se neptala těch, co nedělají úkoly vůbec…

Také jsem se vyptávala, jak jsou na tom spolužáci s mimořádnými úkoly. I tady je vyhodnocení pastvou pro všechny žluté obličeje. 60% z nás se na úkoly vrhne, pokud nás alespoň trochu zaujmou, 40% to neřeší a… Dělá mimořádné úkoly vždy! :)

Jenom mi vůbec nejde na rozum, proč jsme tedy pořád poslední v bodování…

Děkuju všem, kteří se do ankety zapojili. ;) Vicky Charmant

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Super!
Akorát tam máš 110 procent :)..takže úkoly dělá dokonce íc studentů, než jich máme :)

Paul

Vicky řekl(a)...

Vidíš. :) Překlep, mám to tady i v papírech, to psoeldní mělo být 10%, teď už s tím asi nic neudělám, díky za pozornost. ;)

Teo řekl(a)...

My jsme poslední v bodování? A safra.
Těch 20% aktivistů- to bych rád věděl, kteří to jsou :-)

Sophia Glis Glisová řekl(a)...

Jestli tomu dobře rozumím, tak aktivistů, co dělají úkoly hned první den, tedy není 20%, ale 10%?
No tak ono jde také o to, jak reprezentativní byl vybraný vzorek respondentů:) Mohu se zeptat, kolik studentů se ankety zúčastnilo? A byla to anketa anonymní, či se odpovídalo jmenovitě? Já tu asi zrovna nebyla...

Anonymní řekl(a)...

Anketa byla anonymní, aby byla pravdivá. Měla jsem celkem 15 odpovědí. ;) Kdo jak odpovídal vím pouze já. ;)

Vicky

Christina řekl(a)...

Zajímavé. Tak ..udělat anketu mě nikdy nenapadlo :)