čtvrtek 8. dubna 2010

Skandál!

Ne, tentokrát opravdu není můj, i kdybyste milionkrát chtěli :P.

Není to dávno, co madam Bete uvařila živého Fénixe, a máme tu další zvířovraždu!
Možná Vás to překvapí, ale dnes budeme skandalizovat Teodorika Valdoriuse. *pár čtenářů zalapá po dechu*
Tváří se nevinně, ale sama jsem na vlastní oči viděla, jak ve Velké síní zamordoval velkou červenou mušli! Nožem!




A tak jsem poprosila, aby se vyjádřil i samotný Teodorik.

Christina: Mám na tebe pár otázek, Teo.
Všichni jsme viděli, jak jsi vykuchal mušli.
Co tě k tomu vedlo? Nešlo si s ní jen rozumně promluvit, protože je to, ostatně jako všechno tady, kouzelná mušle?
Kdo ji na tebe poslal? A proč?

Teodorik: Bez komentáře

Má to snad znamenat přiznání? Nevíme, každopádně se těšte na Nové Nepravosti Náhodných Nepořádníků!
Koho budu mít na mušce příště? Třeba vás! :D

Christina von Luna

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

K tomu bych ráda dodala, že Tea ona obří mušle sežrala, ale mohl si za to sám, protože je veliký pokrytec. Brojí proti čtení myšlenek, ale ve skutečnosti je geniálním nitrzpytcem, který děsí nebohé modré studentky (mě) ve snech....

Isabella, kulturní barbarka