úterý 9. února 2010

Medzikolejné kolo 2

Ako som vám sľúbila, prichádzam s druhým kolom tejto farebnej súťaže! Pripomínam, že do druhého kola sa môžu prihlásiť úplne nové týmy, ktoré v prvom kole neboli a týmy, ktoré sa zúčastnili prvého kola, nech mi pošlú do sovinca sovu, že majú záujem pokračovať aj v tomto kole.

Pripomeňme si pravidlá súťaže:

1. súťažiť sa bude v zmiešaných družstvách – z každej koleje jeden zástupca , čiže (Mrzimor+Nebelvír+Havraspár+Zmijozel) – je už na vás, aby ste sa popárovali, ale keď nebudete vedieť sa dať do družstiev, stačí poslať potom individuálne mená a ja vás už roztriedim do týmov :), ale lepšie bude, keď si sami partnerov so družstva nájdete, aby táto spolupráca mala zmysel :)

2.Ak máte problém si do týmu nájsť posledného (štvrtého zástupcu za istú kolej) jeho miesto môže doplniť profesor
Úlohou druhého kola je:

Určite všetci poznáte štyri kolejné zvieratá, ktoré sa pýšia na našich erboch. Sú to jazvec, orol, lev a had. Asi už tušíte, o čo pôjde v tejto súťaži :). Nie, nechcem, aby ste mi nakreslili tieto zvieratá, ale chcem, aby ste sa zamysleli porozmýšľali o novom vhodnom kolejnom zvieratku pre vašu kolej a potom mi toto zvieratko aj nakreslili :)

Takže mi odovzdáte na konci papier, kde budú všetky štyri zvieratká (kolážou ich dajte dokopy na jeden papier) plus menšie úvahy, prečo práve toto zvieratko sa hodí pre vašu kolej .-) úvaha nemusí byť dlhá, stačia 2 -3 dôvody.

Prihlásenie:

Staršie týmy, ktoré súťažili a budú pokračovať, pošlú sovu, ako som spomínala, že majú záujem isť ďalej.Nové týmy mi pošlú do sovinca registráciu v takomto tvare: názov týmu, kto v ňom je (a za akú kolej) :)

Lucy Koralka

Registrácia trvá do 14.2!!

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Sháním někoho k sobě do tý soutěže, tak se kdyžtak hlaste ke mně ;)

Henrik Leens