pátek 2. listopadu 2012

Chvilka koberečkové poezie

Mořský král Lepikuros již delší dobu marně čekal na moji básničku a odmítal mě pustit na další cestu. Konečně se dočkal - a tady si můžete poslechnout i vy, co mi má nevyzpytatelná múza našeptala.
A já zase letíííím - snad ještě někoho dohoním! 3. úkol splněn, 4. úkol je přede mnou...
Sophia Glis Glisová



Ó králi vznešený Lepikure, pravím,
Ty vládce jsi mocný tvorstva mořského,
Tebe já z celého srdce zdravím
jménem redakce Trimela Žlutého.

Malý ti prezent přináším,
prosím tě o tvoji radu,
jen co si koberec vypráším,
kudy se dostanu z moře ven?

Do hor já cílím, skrze les,
ukaž mi prosím cestu dále jen
krabici otevři a jez,
zajisté budeš spokojen.

Rodinné balení dárkové
najdeš v něm medvídky gumové,
fazolky a karamely,
co tě vždycky rozveselí,
čokožáby, pralinky,
pokroutky a rozinky,
sirupové košíčky
i dýňové paštičky
a kyselé rybičky!

Žij tu blaze, králi milý,
fajn, že jsme se seznámili!
 

Žádné komentáře: