pondělí 19. listopadu 2012

Žlté krížovky od Pat Baloure (č. 1)


Vitajte pri prvej krížovke zo série, ktorú som si pre Vás pripravila. Začíname s témou mne najbližšou, a tou sú ZVERY & TVORY. V tajničke sa dozviete, ako často budú moje krížovky vychádzať. Správne odpovede píšte do nedele 2.12. našej milej šéfredaktorke Sophii a jeden vylosovaný riešiteľ dostane malú odmenu. ;) Tieto pravidlá budú platiť po celú sériu mojich krížoviek.


Upozorňujem, že odpovede som robila v češtine, takže pardon, ak som niekde urobila chybu. (Žádná chyba tam není, pozn redakce:) Tajnička je v slovenčine.
Vaša Patricia


Moje krížovky budú vychádzať každé ... (tajnička)

1. Kôň, čo má niečo na čele.
2. Koľajné zvieratko Ricky je ...
3. Koľajné zvieratko Soptík je ...
4. Len ak ste videli niekoho zomrieť, vidíte ho.
5. Minotaurus má telo človeka a hlavu ...
6. Tí zelení milujú okrem hadov aj ...
7. Trochu ryby, trochu ľudia.
8. Inteligentná bytosť, ale trochu kôň.
9. Veľmi veľký a nebezpečný had.

Žádné komentáře: