pondělí 13. února 2012

Začínající kouzelník hrající mudlovský fotbal

Zajímavou shodou okolností přinášíme "zpověď" hlavního protagonisty předcházejícího článku:)
Jmenuji se Chabrakanes Čertovem. Dodnes netuším, proč mě pojmenovali Chabrakanes, ale dozvěděl jsem se něco o příjmení.

Příjmení je po otci mé maminky, jediném kouzelníkovi v naší rodině. Maminka mi říkala, že dědeček příjmení Čertovem získal kvůli tomu, že dokázal nahnat strach strašidlům, která se nazývají čerti. Pro studenty vyrůstající v kouzelnické rodině: čert je mudlovské strašidlo, které chodí na zlobivé děti, což já jsem byl - taky proto na mě párkrát přišli.

Moje rodiče jsou oba mudlové, takže doma jsme s bratrem jediní, co se zajímají o kouzla. Do světa kouzel jsme se dostali asi díky dědečkovým genům. Bratr je starší, tak jsem taky něco pochytil právě od něj. Na školu jsem se hlásil, abych se naučil kouzlům a poznal nové kamarády. Doufám, že se mi to podaří.

O škole jsem se dozvěděl od svého v „kouzelnickém světě“ nevlastního bratra Jamese Dennyho Freedoma. Je mi 11 let, ale to asi každému nováčkovi. Málokdo je starší nebo mladší při nástupu na školu. Moje záliby čtení, mudlovský fotbal, pokec s přáteli, občas i experimentuji a miluji procházky v přírodě. Mám chuť studovat na škole jako je Hogwarts, proto jsem vyplnil přihlášku. Po přijetí jsem procházel pár dní školu jako osamocený „kačer“. Po pár dnech samoty jsem byl posazen na křeslo, kde mi byl nasazen Moudrý klobouk, který mě zařadil do koleje Mrzimor. První dojmy po příchodu do koleje jsou úžasný. Zatím to jsou jen dva týdny, ale doufám, že tomu tak bude pořád. Hrozně rád jsem za Samanthu Ulvenovou, je strašně milá, patří jí ode mě velký dík. Vlastně děkuji celé koleji, že mohu trávit svůj čas právě s nimi. Péče o nováčky je prostě dokonalá, jsem moc rád, že jsem se dostal do tak super koleje. Už se těším na další akce a strávený čas s kolejí, za kterou jsem moc rád. Ať žijou jezevci!!!
Chabrakanes Čertovem




Žádné komentáře: