neděle 18. prosince 2011

Zimní soutěž 2.kolo

S potěšením vyhlašuji druhé kolo Zimní soutěže! Účast v prvním kole byla velmi uspokojivá, jsem ráda, že to mělo ohlas. Jen upozorňuji, že stále můžete hlasovat o nejlepší mikulášskou tašku a adventní kalendář (do 20. 12.). Toto kolo bude mít více kategorií, protože si myslím, že by bylo škoda nevyužít vánočních možností =o)
Tentokrát jsem si pro vás připravila hned čtyři kategorie! Nezúčastnili jste se 1. kola? Nevadí! Nejvyšší čas to napravit. Který obor máte nejradši? Pečení perníčků, balení dárků, či tvoření jmenovek? Pro každého se něco najde. Zúčastněte se jen jedné kategorie nebo rovnou všech čtyř - kreativitě se meze nekladou.

Kategorie:
a) nejoriginálněji zabalený dárek
Vánoce se kvapem blíží, stromeček už určitě máte někde postavený, cukroví napečené a jen netrpělivě poskakujete, kdy všichni opustí dům, abyste měli konečně čas hezky v klidu zabalit dárky. Všechny je krásně zabalte a pošlete mi max. 2 fotografie vašeho umění.

b) nejkouzelnější vánoční ozdoba
Jelikož vám v pokoji určitě nestojí jen tak holý stromeček, jak narostl, ale je ozdobený vánočními ozdobami, vyberte z nich dvě nejkouzelničtější a ty mi pošlete.

c) nejoriginálnější vánoční cukroví
Peču, pečeš, pečeme, ruce máme spálené (teda aspoň já). Upečte třeba perníčky a vykrojte z nich nějaký zajímavý tvar (já mám doma např. soba) nebo jen vykrojte kolečka a zajímavě je ozdobte. Můžete je taky poskládat do nějakého obrazce - vše je jen na vaší fantazii. Opět mi můžete zaslat dva snímky.

d) nejhezčí jmenovka na dárek
K čemu by byly dárky pod stromečkem, kdyby na nich nebyly jmenovky a nevěděli bychom, komu dárky dát? Proto se pochlubte dvěma nejhezčími výtvory.

Své příspěvky opět zasílejte do mého externího sovince: ciline.flameova@gmail.com do pondělí 26.12.2011 - doufám, že to už budete mít všechny vánoční povinnosti z krku, stáhněte své vyfocené výtvory do hepčítače a pošlete je sovkou. Nezapomeňte opět připsat své kouzelnické jméno, které kategorie se účastníte (kategorií máme hodně, tak ať v tom není zmatek) a název, příp. vtipný popisek (nevěřili byste, jak může jedna dobře mířená poznámka zvýšit oblíbenost výtvoru).

Ciline Flameová

Žádné komentáře: