pondělí 26. prosince 2011

Perličky od Ellky 8 - Vánoční vydání!

Ho-ho-hooo Vianoceee =) Konečne som vďaka nim mala čas a prehrabala som staré snáď sto rokov zahrabané pergameny a našla som v bonzbločku pár poznámok. Takže taký malý oneskorený darček pre vás všetkých – perličky! =)

Grapí má dosť chlapov, tak som jej ponúkla niečo lepšie - mňa, ako zastupiteľa niečoho s chromozómami XX a IQ 140 =D (a hlavne skromnosťou)
Magrápa Česneková > Ell, no proto se ptám! Jsi mě vyděsila :D Pokud nejseš chlap tak tě beru. A taky beru obří mluvící baklažány a lehce retardovaný delfíny :D
Ellka Willowa > Grapí, jeee, to budeme mať doma vlastné obludodelfinárium s iq 50? =D
Magrápa Česneková > jasně! IQ 50, to je jako padesát učitelů tělocviku :D

Inzerát vo VS, ktorý jednoducho nešiel prehliadnuť. Žeby sa to Elanius podarilo a preto p.p John odstúpil z PU? =)
Elanius Aine Neil > prodám Johna Werewolfa!
Magrápa Česneková > El a zaplatíš mi za něj?

Madam Evangelina našla verného žiaka s talentom:
Angelica Arless > Same, už máš ukol do flákání, píše se, že ukol se odevzdává hned! :-D
Samslav Kulík > Angie, teď se flákám, neruš :D

Niekedy neviem, či je horšie súťaže písať, alebo ich čítať... =)
Midar Kilahim > U Merlinových spoďárů, snad Ansí nevadí delší věci. Píšu o Nimovi, ještě se ani nenarodil a už mám popsaný pergamen...
Ignacius Horak > :D mdm Ansí taky dělá romány i z odpovědí ano/ne

Ach tí naši páni profesori... a oni môžu na naše vzdelanie... =D
Angela Grey-Slytherin použila učební svitek
Angela Grey-Slytherin použila učební svitek, ale naučila se velké kulové!
Matthew Whitecrow > - kouknul na svoje velké kulové -

Ten Kulík si nikdy neodpustí komentár... =)
Z podzemí se ozval tlumený výbuch a výkřik Belatris Nithelas Malrinová
Belatris Nithelas Malrinová navštívila kadeřnictví na Příčné ulici a změnila svou image.
Samslav Kulík > a jéje. copak se to asi madam Bela pokoušela vařit. Na večeři bych tam asi nelez =)

Človek niekedy len sleduje, ako sviatky dokážu navodiť atmošku vo VS:
Marla Fierté > Tu je zas mrtvo =D
Matthew Whitecrow > to je asi tím, že je ten Halloween

A naša skvelá slečna zdravotnice si poradila aj s nevyliečiteľným Andym:
Matthew Whitecrow > seslal léčivý dotek na Andrew Uroboros a vyléčil ho z Hypochondrie


Dúfam, že prežijete zvyšok prázdnin s úsmevom a nekonečne dobrými poznámkami! =)
Ellka

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ta poslední perlička je špatně čitelná. Ale jinak super.

Ciline řekl(a)...

Hele! Hypochondrie jsem prý já! =oD Mám i magíka! =oD

Anonymní řekl(a)...

To je suprový :D

Elizka :D

Andy řekl(a)...

Jenže pan Matt se spletl, já nejsem Hypochondr. Jen jsem ukazoval Inahe jak se pšíká a ona měla ve slově pšííík pořád málo íííí :oD

Ciline řekl(a)...

No budiž... =oD

Anseiola řekl(a)...

Já dělám romány i z odpovědi ano/ne? :)