pátek 25. června 2010

Rozhovor s Maybel Heavenhell, autorkou nové školní zástavy

Sophia: Ahoj Maybel, myslím, že zatím nebyl dostatečně veřejně zdůrazněn tvůj velký úspěch, a sice vítězství v celoškolní soutěži o bradavickou zástavu, tedy něco jako prapor či vlajku.
Gratuluju, to je opravdu skvělé! Mohla bych ti položit pár otázek pro Žlutého Trimela? (šeptem dodá: Sleduješ vlastně náš časopis? Co na něj říkáš?)

Maybel: Ahoj Sophie... ehm, asi už je pozdě zdrhnout, co? Dobře, tak dejme se do toho.
Samozřejmě, že našeho Trimela čtu, je to můj oblíbený časopis. (Chci si šplhnout.) Jsem ráda za časté články a aktuality z hradu. Je prostě skvělý a upřímně žlutý. Jinak děkuji za gratulace, jsem za tu zástavu moc pyšná! +dodá s úsměvem+

---------------------------------------------

Byla jsi osobně přítomna vyhlášení na slavnosti založení školy? (Mně totiž tato akce merlinužel unikla…)
Ano, byla. Přišla jsem omylem o hodinu dřív, jenže jsem ten večer byla nějaká unavená a prospala půlku slavnosti. Probudila jsem se až u toho, když pan ředitel vyslovil mé jméno... +zrozpačití+

Jaká byla tvoje okamžitá reakce, když ses dověděla, že jsi vyhrála? A co jsi dostala za odměnu?
Vůbec mi nedošlo, že jsem vyhrála... nějak jsem nechápala, proč mi pan ředitel gratuluje a všichni tleskají a chválí. První reakce bylo překvapení, pak úžas. Za odměnu jsem zatím nic nedostala, počítám jen se srpci, které dostanu přes soutěže.

Viděla jsi některé návrhy konkurentů?
Vůbec ne, ani nevím jestli se dají někde prohlédnout. Když se tak ptáš, tak bych je vlastně moc ráda viděla.

Tvoje zástava myslím není ručně nakreslená, mohu se zeptat, jaká kouzla jsi použila? (Maybelin návrh najdete tady: http://trimeles.blogspot.com/2010/06/uspech-mrzimorske-studentky.html)
Jsou to kouzla Gimpu a Photoshopu, zvládne to každý patlal. Jen mít nápad. +usmívá se+

Tvůj vítězný návrh se dost liší od všech předchozích bradavických zástav. Musím ale říct, že se mi líbí úplně nejvíc! Mohla bys stručně říci, co jsi svým návrhem chtěla vyjádřit a proč právě takto?
Vážně? Děkuji. Já jen chtěla, aby zástava "ladila" s "designem" našeho hradu. Takže černá byla jasná volba. Taky jsem tam chtěla mít všechny kolejní barvy. A bylo to. +zamrká+

Vím o tobě, že moc dobře kreslíš, doufám, že do budoucna se od tebe dočkáme např. ilustrací v kolejním časopise nebo ročence.
Jistě, však jsme o tom spolu už mluvily. Určitě něco namaluji do ročenky, s tím počítej.

V letošním školním roce jsi neměla mnoho času a studovala jsi jediný předmět, máš už představu, čemu by ses chtěla věnovat příští rok? A jak bys celkově zhodnotila svůj první ročník? Co se ti na Hogwarts líbí a co ti naopak vadí? Našla sis tu kamarády, s kterými si rozumíš?
To nevím, zaujalo mě spoustu předmětů... spíš uvidím jak na tom budu koncem léta s penězi. První ročník jsem skoro celý prospala, byla jsem aktivní jen začátkem školního roku. Pak se do toho vmísily mudlovské povinnosti a já musela párkrát uvažovat o zmrazení, ale vydržela jsem to. I tak se mi školní rok moc líbil, byl moc zajímavý - Sedmiboj, Spisovatelské klání, různé slavnosti... A ano, většina lidí, které jsem tu poznala, pocházejí převážně z Mrzimoru. +usmívá se+

Chtěla bys dodat něco, na co jsem se nezeptala?
Snad jen to, že jsem ráda, že jsem zrovna z Mrzimoru. Huff! Huff! Hufflepuff!

1 komentář:

Letitia řekl(a)...

Krásny rozhovor. Ďakujeme. :)