čtvrtek 29. září 2011

Mrtvý hrad?

Možná je to jenom můj úhel pohledu způsobený aktuálním nedostatkem času pro Hogwarts, přesto jsem se rozhodla o něj s čtenáři Žlutého Trimela podělit.
Nemůžu si pomoci, ale připadá mi, že hrad upadl do stereotypu, usnul. A asi to nebude jen začátkem nového školního roku a přívalem nových povinností u mudlů.

Jak jinak si vysvětlit třeba fakt, že naprostá většina periodik se odchýlila od psaní článků z hradního dění? O nedostatku témat, výmluvě většiny rádoby redaktorů, nemůže být rozhodně řeč, právě teď je jich více než kdy jindy, jen chtít.

Velmi mě překvapilo, že smazání jedné z nejznámějších obyvatelek hradu – Elizabeth Lextrové - nestálo nikomu ani za zmínku. Přiznávám, že já sama si toho všimla teprve dnes, po deseti dnech. A co třeba (už) veřejné tajemství o novém famfrpálu? Copak obyvatelstvo hradu už není zvědavé a dychtivé sbírat „drby?“ Nějak hrad v poslední době nepoznávám.

Myslím, že hradu chybí i Denní věštec, který by nás, čtenáře, za normálních okolností jistě o všem důležitém informoval. Pevně věřím, že se dá brzy zase do kupy. Teprve teď vidím, jak je pro naše společenství důležitý.

Když se podíváme na bodování, přední příčky už také většinou neokupují „staré“ známé tváře. Většinou jde o nováčky nebo studenty nižších ročníků.

Jediné, o čem se aktuálně dá říci, že žije, je soubojový klub.

Copak mají ty desítky on-line lidí Hogwarts jen v liště? Nebo snad přebírá Hogwarts nová, méně průbojná generace kouzelníků?
Anebo je to snad má domněnka, protože aktuálně nemám co dělat…? Kdoví.

Vicky Charmant

6 komentářů:

Paul Brewer řekl(a)...

Taky mi to tak přijde a nevím, jestli za to může DV, nedávné dohady v Corvinovi, spoustu práce na začátku roku..
Přijde mi, že třeba ve VS už dlouho nebyla žádná akce, skřítci si ta nějak odvykli chodit do síně, žádné divadlo.

Snad to (proč to třeba není v žádném časopise?) oživí třeba Bradavicka čtyřka, jestli bude.

Anonymní řekl(a)...

Vick, souhlasím, je to zvláštní... Já se v CD teďka ale na nějaký čas poměrně bojím zpracovávání témat z hradního dění, na kterých by se dalo najít, že opět do něčeho šťouráme nebo řešíme něco, do čeho nám nic není, takže spíš doufám, že se toho chopí nějaké periodikum, které nemá takovou reputaci. Ale jak říká Paul, třeba se to oživí, pokud bude B4 a až pomine shon počátku školního roku u mudlů. :))

Mimochodem moc děkuju za takový článek, komentář hradního dění potěšil.

Larr :)

Anseiola řekl(a)...

Já to vidím stejně. Jakoby najednou nebylo do čeho píchnout.

John Werewolf řekl(a)...

no, Bradavicka čtyřka a podobné soutěže se dělají spíš v "delším roce" od unora do června. :) Proto nemyslim, že bude letos, ještě i když už je říjen.
Co se famfrpálu týče, odpovídal jsem cca před třemi týdny do Věštce - bohužel všichni vidíme, jak na tom Věštec je.

Samslav Kulík řekl(a)...

"Anseiola řekl(a)...

Já to vidím stejně. Jakoby najednou nebylo do čeho píchnout."

Chce to najít nějaký pěkný vosí hnízdečko a hned tu bude živo ;)

Anonymní řekl(a)...

Taky jsem nad tím přemýšlela a připadá mi že studenti celkově ani nejsou tak akční jako minulý rok. Pamatuji si, jak jsem minulý rok pořád seděla nad soutěžemi a úkoly a stejně jsem se sotva dostala do první padesátky a teď jenom tím, že napíšů úkoly jsem v top 20. Divné, nikdy to nebylo tak snadné :D

Sarah R.