čtvrtek 20. května 2010

Revoluční novinka nebo výstřel z Aurory?

Připravili jsme si pro vás jednu úplnou novinku v celém kouzelnickém tisku.

Co to vlastně je? Jednoduše řečeno pohyblivé obrázky, ve kterých se jejich autor - Nicholas McElen - snaží hlavně o celkový souhrn událostí (několik dní zpět) a také je zde obsažena jakási pozvánka na budoucí akci.

Velice rádi uvítáme, když se od vás - jakožto publika a odběratelů našeho časopisu - dozvíme reakce na tento příspěvek.

Děkujeme.


16 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

To je úžasné! Jen škoda, že těm holkám je špatně rozumět.
Neb

Anonymní řekl(a)...

Je to pěkný, ale chce to jiné hlasy ;-) Fousek mluví jak na pohřbu a holkám nebylo rozumět. Vendy

Anonymní řekl(a)...

Fousek mluví úplně úžasně, Orestě a Ali nejde rozumět, to je trochu škoda :)

Paul

Anonymní řekl(a)...

Je to fakt super,
možná že mi tam ještě vadí ta hudba, je možná trochu mioc nahlas :)

paul

Anonymní řekl(a)...

Tak to klobouk dolů, vynikající :]

Barb

Anonymní řekl(a)...

Je to vážně bezvadné...ale co že to říkala Alinka?:)jinak hudba se mi zdá moc tvrdá...na začátku bezvadná ale potom když mluví holky je to jiné...

Pal

Anonymní řekl(a)...

Kromě toho, že jsme holkám nerozumněla a kdyby ten medvěd takto mluvil déle jak těch 5 minut, tak mu u toho usnu, je to velmi dobrý nápad :-)
Bylo by fajn, kdyby v tom Mrzimor pokračoval.
EAN

Anonymní řekl(a)...

Musím říct, že je to vážně bezvadné :) Originální... :)
Linn

Anonymní řekl(a)...

Tyjo,to je bezva! :D u něčeho jsem se i velice zasmála...Pěkné...

Anonymní řekl(a)...

Opravdu luxusní, skvělý nápad!:) Ten myšak se mi moc líbil, Orestě jsem rozumněla, Ali semtam taky, ale ta hudba u nich byla docela nahlas,takže to holky trošku zastínilo. Ale jinak je to super, jen tak dál:)
Lilien

Teo řekl(a)...

Kromě těch hlasů výborné, už se těším na pokračování

Alanise řekl(a)...

Skvělé :) Fakt se mi to líbí :)
Jenom pokud jsem to pochopila správně a redaktor má být Fousek - spíš mi to připomíná medvěda ;) Ale to nevadí :)

Jinak děkuju za reklamu +zažloutlý deníček+ :)

+usměje se a trochu ji zamrzí, že jejího návratu jakoby si nikdo nevšiml, ale chápe to vzhledem k tomu, že ona mrazila asi jenom 4 měsíce+

Nicholas řekl(a)...

děkuji za všechny komentáře, pochvaly i výtky, které se budu snažit příště zlepšit :)

Anonymní řekl(a)...

Taky mě překvapilo, že Alanïs tam není, ale tak asi ty čtyři měsíce není tolik, no :)
Paul

Anonymní řekl(a)...

Je to jednoduše úžasné! :D
Katelyn

Anonymní řekl(a)...

xDDDDDD