neděle 31. ledna 2010

NOVÁČKOVSKÁ SOUTĚŽ- 3. kolo!

Toto je poslední kolo naší soutěže pro nováčky. Připravila ho Christina von Luna a do jejího sovince tedy posílejte odpovědi. Čas máte do čtvrtka 4. února (do 23:59).
Ale nelekejte se, 2. kolo ještě neskončilo, má uzávěrku 3. února. http://trimeles.blogspot.com/2010/01/novackovska-soutez-2-kolo.html

Vyhodnocení celé soutěže uděláme společně – tedy Christina, Vicky a Sophia, a to tak, aby ceny byly rozeslány ještě před začátkem zápisu (to má být 7.2.).

Otázky 3. kola

1. Jakou přísadu má Slug a Jiggers v šesté poličce nalevo? Malá nápověda: Zmijozelští ji odmítají používat do lektvarů.

2. Kdo spravuje časopis Veneficus Tempus? Nápověda: stačí se zeptat na bývalou vedoucí Příčné ulice.

3. Kde najdete Tajné cvičné hřiště (leteckou plochu)?

4. Jména aktuálních prefektek Mrzimoru?

5. Teď trochu těžší. Vyjmenujte mi jména čtyř zakladatelů Bradavic? (z knížky HP, samozřejmě)

6. A poslední, kolik je na Příčné ulici obchodů?

5 komentářů:

Letitia řekl(a)...

Jej, tá tretia otázka je trošku záludná. Ja osobne som tú plochu za týždeň nenašla a bojím sa, že v strese a snahe splniť úlohu si naši nováčikovia hľadanie letovej plochy neužijú tak ako by mohli.

Navrhujem vyhlásiť túto otázku za dobrovoľnú. ;)

Anonymní řekl(a)...

Cítim se docela naštvaně...byl jsem na horách a propásnul jsem druhý kolo...navíc teď ještě hogwarts nefungují, takže je to docela dost blbý...nedostanu se do sovince a nemůžu odeslat správný odpovědi

Henrik Leens

Sophia Glis Glisová řekl(a)...

Henriku, můžeš mi poslat ještě odpověď na 2. kolo na sophia.glis@gmail.com
Vím, že jsi psal, že budeš do středy pryč a kvůli tobě byla také uzávěrka do středeční půlnoci, myslela jsem, že to tak stihneš.

Anonymní řekl(a)...

Díky, ale kolem Salcburku byla děsná zácpa, doma jsem ani nevybaloval a zachumlal se do peřin

Můžu ti tam poslat i to třetí kolo?

Sophia Glis Glisová řekl(a)...

Ano,já to Christině předám, stejně to musíme hodnotit všechny tři i s Vicky dohromady. Hlavně, že jsi se ve zdraví vrátil!