pátek 8. ledna 2010

Mdm. Angela sa uzdravuje!!


Ako iste všetci viete, mdm. Angela bola určitý čas uväznená v levovej jame, kde podmienky na život boli nevyhovujúce až zlé. Ako naschvál si mdm. Angela pri páde do jamy poranila aj svoju nohu, ktorú ma teraz zlomenú. Nakoniec sa mdm. Angele podarilo dostať von z jamy a rovno putovala do nemocnice sv. Munga. Jej stav bol naozaj zlý – zlomená noha, otras mozgu, poškriabané nohy, zápal oka a ktovie, čo ešte. V nemocnici si ju naozaj dlho podržali. Mdm. Angela mala zákaz si priniesť do izby vianočný stromček! Každý deň musela jesť veľké množstvo liekov a sadra ju nepríjemne tlačila a keby ani toto nestačilo – na sadru jej nakreslili nevkusné kliky – háky! Preto sa mdm. Angela otočila na nás študentov, aby sme jej vymysleli nový design na sadru, ktorý bude podľa jej gusta.

A dnes pred obedom sa šťastná mdm. Angela objavila vo VS. Vyzerala omnoho lepšie a dokonca na sadre už mala nový obrázok. Všetci študenti sa k nej rozbehli a chválili sadru. Tiež som sa rozbehla, lebo som chcela vidieť víťazný motív. Ale čo to? Nech som pozerala, ako som pozerala, mdm. Angelu som videla tak, ako naposledy u sv. Munga. Zhrozila som sa, čo sa to deje. Každý vôkol mňa vravel, že je vidieť, že sa uzdravuje, že ta sadra je prekrásna a ja som tam stala ako cvok. Nejaké zákerne kúzlo mi bránilo v tom, aby som videla mdm. Angela v súčasnom stave. Rýchlo mi na pomoc pribehli profesori a do ruky mi vtlačili elixír s názvom CTRL + F5. Rýchlo som ho vypila a pozrela na mdm. Angelu, ale ejha.. nič! Každý nad tým krútil hlavou a vravel, že po vypití už ju musím vidieť. Čo sa to stalo? Chce niekto azda šíriť ilúziu, že je mdm. Angela stále chorá? Ktovie...

Požiadala som Lucirku, aby mi mdm. Angelu vyfotila. Na fotke som videla, že je mdm. Angela naozaj v lepšej forme. Ale stále mi nedá pokoj to, že ja nemám možnosť ju takto vidieť :(

Žádné komentáře: