středa 3. června 2009

Riaditeľova kačička II.

(Informuje odbornice na kachničky Lucy Koralka)
Len prednedávnom sme vám priniesli článok o kačičke a reakcie nenechali na seba dlho čakať. V komentároch ku článku sa jeden čitateľ vyjadril, že kačičku mal možnosť vidieť na vlastné oči, no skôr než kačičku, jej podobiznu na trenírkach. Tak som vyzvala tohto čitateľa, konkrétne Alanise Olien Harlin, aby nám do redakcie zaslala fotku, ak ju má.

Nemusela som čakať dlho a fotka nám do redakcie prišla. Musím povedať, že som bola veľmi zvedavá, čo na nej bude. Po otvorení obálky som mala možnosť zazrieť fotku pána riaditeťa v trenírkach, na ktorých bol obrázok kačičky. Bingo! Kačička v plnej kráse. Predpokladám, že pán riaditeľ nosí na trenírkach skutočnú podobu kačičky - alebo možno nie? Môžeme predpokladať, že vpustil niekoho do blízkosti kačičky, aby mu mohol vyrobiť trenírky s jej podobizňou? Pre istotu sme fotky podrobili skúške originality a v tej obstála, nebol to žiadny falzifikát! Snáď máme pred sebou skutočnú podobu kačičky :]
Ale zároveň s príchodom tejto fotky sa otvorila ďalšia záhada. S kade mala slečna Alanise túto fotku? Vyfotila ju sama? Potom ako sa dostala do blízkosti pána riaditeľa, dokonca v trenírkach! Zablúdila snáď na hrade a nechcene vošla do jeho kabinetu? Je to čoraz viac zaujímavejšie. Chcela som za ňou zájsť a popýtať sa na to, ale výzor na jej tvári mi prezradil, že nie je na to ten pravý čas. Veľký monokel pod okom vravel za všetko :]

Dúfam, že slečna Alanise nám rozpovie príbeh ako sa k tejto fotke dostala :]

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ty drbno :D +pomýšlí na ty drby, které se (možná :D) vyskytnou na hradě+

Dors řekl(a)...

Taky jsem je dnes zahlédla!:D