pátek 6. února 2009

Rozhovor s Christinou von Luna

Nováčikovia. Každý to pozná rok čo rok po ukončení školského roku na hrad prichádzajú noví, nadaní študenti. Ako každého roku aj tohto sme dostali do koleje posilu nováčikov. Ich zvedavé otázky zaliali našu kolejnú miestnosť a my im s radosťou odpovedáme. Tentoraz som si však rolu vymenila. Rozhodla som sa vyspovedať otázkami našich nováčikov a tak ich všetkým priblížiť.
Mojou prvou „obeťou“ sa stala Christina von Luna.

1. Ahoj Chris :-D Ako si sa dozvedela o našom hrade/škole?

ahoj.. Řekla mi o ní spolužačka (Claire Magic).

2. Do akej koleje si sa chcela dostať?

Když jsem poprvé uviděla HP do Nebelvíru. Claire mi říkala, že v Mrzimoru je to super a že tu jsou skvělí lidé a tak jsem teda chtěla do Mrzimoru- :-D

3. Si spokojná, že ťa zaradili do Mrzimoru?

Nad míru. Je to ta nej.kolej na celém světě. +usměje se+

4. Aké sú tvoje prvé pocity z hradu? Prvé zážitky?

No..první zážitky. Radost, že jsem se tu dostala. Také radost z koleje a údiv nad všemi místnostmi.

5. Skamarátila si sa už s niekým?

Hmm..Samozřejmě s Claire Magic, Cathy nevím jak, s Radkem a mnoha dalšími..

6. Keď sme už pri Radkovi je jeden z mála chlapcov na hrade. Si spokojná, že ich je na hrade tak málo?

+zrudne+ Ne. Mohlo by jich být víc než holek abychom se nemuseli tak moc snažit..

7. Chystáš sa zapojiť aktívne do boja o školský pohár? Čo si myslíš o školskom pohári?

Ano. Už jsem chtěla za soutěž body svojí koleji, ale bohužel to ještě nešlo. Tak příště.

O školním poháru? Nevím, ještě jsem o něm nepřemýšlela..

8. Zoznámila si sa už so svojím patrónom? Aký je?

Herwen je na mě moc hodná. Právě si píšeme v nemocnici. Jsem ráda, že jsem za patrona dostala zrovna ji.

9. Rozmýšľala si už aké predmety tu budeš študovať?

Dnem i nocí. Ne jenom nocí xD .. Na doporučení Claire asi Taj lesa a jeho života. Mám ráda kytky takže asi ještě Bylinkářství a v minulosti jsem se zajímala o Astrální cestování takže ještě do něj. Ale kde na ně seženu-nevím..

10. Posledná otázka. Na záver mi prezraď ako vzniklo tvoje meno alebo čo symbolizuje?

Další příhoda s Claire.. :D. Když se mě Claire zeptala jak se chci jmenovata odpověděla jsem Christin Moon. Takové jméno tu už někdo má tak jsem místo Moon napsala Luna a za Christin dala A..Bohužel jsem se překlepla tak je ze mě Chrisina :D..Luna znamená měsíc a Chrisina je..no.důkaz toho, že jsem pako.

Chris ďakujem, že si našla čas na rozhovor.

Žádné komentáře: