pátek 27. února 2009

Módna šľachta – nováčikovia






Tak a je to tu! Dočkali ste sa módnej šľachty našich nováčikov. Vítam vás preto už pri druhej prehliadke našej koleje.

Keďže sú to ešte nováčikovia, dala som im viac času, aby si stihli zarobiť peniaze, zorientovať sa v móde na hrade. Myslím, že som spravila dobre a čas priniesol peknú úrodu. Veď posúdite za chvíľku sami. Vybrať piatich najlepšie oblečených nováčikov bolo ťažké, keďže každý sa snažil svojím spôsobom vyzerať čo najlepšie. Ale pozor! rozhodla som sa v tomto kole udeliť divokú kartu, takže dneska uvidíte dokopy piatich nováčikov + divokú kartu čo je ne tak celkom nováčik, ale je v prvom ročníku:-D. Uvidíte päť dievčat a jedného chlapca. Znova prevládla ženská časť koleje :-D ale ta prevažne aj kolej tvorí.

Dneska na prehliadke uvidíte: 1. Elis Jane Cullenovú

2. Baillu Peerlessovú

3. Williama Wickgeha

4. Alanise Olien Harlinovú

5. Christinu von Luna

a divoká karta 6.Ciratofka Rigmarole

Tak sa pohodlne usaďte a pozorujte prehliadku. Po vzhliadnutí modelov nezabudnite zahlasovať o najlepšie oblačeného nováčika.

5 komentářů:

Letitia řekl(a)...

Tí naši nováčikovia sú nejakí vymódení :))
A ja som očakávala tradičný nováčikovský ohoz "školní uniforma na rozpadnutí" 8-))
Ani si vybrať neviem z toľkých pekných šiat... asi stavím na zdravie (ked už som tou ošetrovateľkou) a vyberiem teraz v zime nejaké teplejšie oblečenie - s podkolienkami ;)

Feliska řekl(a)...

Ciratofka není nováček ale:)

Lucy řekl(a)...

Jasom vyberala všetkých z prveho ročníka a ked niekto opakuje znova ročník ja to nezistím :-D

Sophia Glis Glisová řekl(a)...

No, Lucy, to se dá zjistit ohromně snadno z data registrace anebo z "bodů za celé studium" :-D
Ale taky s údivem koukám, jaký mají ti prvňáci bohatý šatník...

Anonymní řekl(a)...

Škoda, že jsem tam focená zrovna v tom korzetu :D