středa 19. prosince 2012

Hádanka – poznáte, kdo je to?


Od Anet Small Witch. První z vás, kdo napíše správnou odpověď do sovince šéfredaktorky Sophie Glis Glisové, získá  vánoční zelenou kartičku. 

Zdravím..:) Mám tu pro Vás takovou hádanku. Uhádnete, kterého člena naší koleje mám nejraději? (Ti, co si se mnou povídali o kamarádech, tak by to možná mohli uhodnout s pomocí malé nápovědy, místo toho, aby hledali. Nápověda zní: Tuhle osobu znám už od nastoupení do téhle kouzelnické školy, a pomáhala mi ve všem. Jak už jste možná poznali, je to dívka.)

Jednou když jsem se procházela po hradu, potkala jsem osobu a měla na sobě nádhernou černou hedvábnou sukni, halenu padlé hranice, a také měla kolem pasu Zlatý pásek. Získala také řád Helgy z Mrzimoru?  Její pozice ve famfrpálu jsou všechny mistrovské, až na jednu.  Navštěvuje nejspíš nějaké z těchto předmětů: Astronomie, Filosofie, Kryptologie.

Pokračování mých hádanek najdete v Denním věštci, kde se mi ztrácejí věci. Skvělá šéfredaktorka madam Elennar se o mé zmizelé věci stará a pomáhá mi Vás vést k tomu, abyste mi pomohli hledat to, co jsem já ztratila. Děkuji moc všem, kteří mi pomáhají hledat.

Vaše Anet 

2 komentáře:

Sophia Glis Glisová řekl(a)...

Nejrychlejší správnou odpověď, která zní VICKY CHARMANT,
poslala Sylvia Belitia Rawison. Získala tak zelenou kartičku, která se jí bude hodit v trollím přístřešku v Prasinkách!

Vicky řekl(a)...

Jé, Anet, to je milé! Děkuju!! :-)