pátek 27. května 2011

Videovzpomínka na Petra Muka

Někteří z vás jistě vědí, že již uplynul rok od smrti známého českého zpěváka Petra Muka. I když jsem z jeho tvorby moc písní neznala, zasloužil si trochu mé pozornosti.


Ve videu naleznete pár informací o tomto zpěvákovi a můžete si poslechnout píseň z jeho posledního alba, na kterou jsem narazila teprve dnes. Doufám, že vám tato malá procházka životem Petra Muka, který tragicky zahynul 24. května 2010, bude stát za zhlédnutí, i když ji tvořil takový amatér, jako jsem já.
Samantha Am Chainless



4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

?

Anseiola řekl(a)...

Nádherná písnička, talentovaný člověk, kterého je velká škoda. Ačkoliv by někdo mohl říct, že se to do kolejního média nehodí, média jsou o tom, co nás zajímá a o tom, co máme potřebu zmínit. Jsem ráda, že jste si na tohoto význačného zpěváka vzpomněla, slečno. Také jej mám velice ráda.

Anonymní řekl(a)...

Sam jak se jmenuje ta písnička?
Ali

Anonymní řekl(a)...

Písnička se jmenuje Chiara
Ori