pátek 20. května 2011

Hogwartovská kniha rekordů, aneb celomrzimorský seminář

Ciline Flameová / Ano, jak již název napovídá, zaplnili celý jeden seminář pouze Mrzimorští :) Říkáte si: ,,Ha! A co "fialové" místo?" A my odpovíme: ,,To by vás zajímalo!" :D "Fialové" místo zaplnila naše mdm Leti, a tím jsme měli jedno rizikové místo pojištěné. - ha -
 

Začalo to tak nějak samo. Pár žlutých se přihlásilo do semináře, potom další a najednou tam byli čtyři. Pak se do něj přihlásila i mdm Leti a po kolejce se rozkřiklo, že zkusíme udělat soukromý mrzimorský seminář. :) Tak jsem se hecla a taky se do něj přihlásila (poté, co jsem v druhém termínu nestíhala a dostala T ze semináře, radši jsem se soustředila na své předměty a semináře vypustila), ale co bych pro kolektiv neudělala, že? :D Po mně se tam přihlásila Ywa a všichni jsme každou chvíli napjatě sledovali lavice, kdo se objeví v té poslední. Završila to Adri. Takže jsme my, žlutí, obsadili všech deset míst v lavicích. Schválně...kdo nás trumfne? Kdo dá dva jednobarevné semináře, nejlépe v jednom termínu? - vyzývavě se rozhlédne kolem -

A co to vůbec je za seminář? Čtyři vznešené pravdy. - sleduje, jak se pár lidí zvedne a utíkají se podívat - Jedná se o seminář zaměřený na Buddhu, resp. jeho citáty. Byla jsem k tomuto semináři velmi skeptická, ale mile mě překvapil, protože nic nevnucuje. Já věřím akorát tak ve štěstí, natož v nějakého Buddhu. - šibalsky se usměje - Ale úkol je založen pouze na zhodnocení Buddhových citátů, zda souhlasím/nesouhlasím a proč.

To by bylo asi všechno... - ještě jednou se rozhlíží, kdo si troufá a dá dva jednobarevné semíky -


5 komentářů:

Sophia Glis Glisová řekl(a)...

Škoda, že jsem už měla zapsané tři semináře, jinak bych se této rekordní akce taky ráda zúčastnila:)

Anonymní řekl(a)...

já měla taky už 3 semináře... :( Jos

Nicholas řekl(a)...

ta fotka je boží :D

Anonymní řekl(a)...

Ha a já tam byla přihlášená první =)
Lilian

Anonymní řekl(a)...

Lil =oD
Jo, fotka je úžasná (není to moje práce).
Jos, Sophi - však co, semík jsme zaplnili i tak ;o)
Cil