úterý 1. prosince 2009

Záhada vysvětlena?!

Podařilo se nám získat exkluzívní vyjádření madam Angely Grey-Slytherin, a to přímo z Jámy lvové.

"Už jsem to užaslým studentům jednou vysvětlovala, protože ten nápis ohledně kadeřnictví se za poslední dobu objevil několikrát. Samozřejmě stále úpím na dně jámy a nikam z ní nevycházím... je tu neútulno, tma, horko a nemám tu co na práci. Když pominu, že jsem si pádem sem ZLOmila nohu a můj zdravotní stav se stává katastrofou, přičemž kouzla tu nefungují, abych proti tomu mohla bojovat, tak se tu i dost nudím.
Snažím se tu udržet si jakous takovou slušnou vizáž, takže se tu denně češu hřebenem, což patrně hází nahoře ve VS ony zavádějící hlášky. Možná je mi tím naznačováno, že mé kadeřnické schopnosti jsou na takové výši, že bych se tím na PU mohla živit... nevím... z jámy žel žádný východ nevede...
Doufám, že jámu nakonec nějak uhádám, aby mi pustila... zatím nevím... nevidím světélko naděje..."

Je to skutečně celá pravda? Kdo ví!

1 komentář:

Alanise :) řekl(a)...

Nevěřím! :P Beztak má na PU nějakého chlapa :D