neděle 4. října 2009

Drzé škrkny si našly cestu i do kolejky!!

Spoustu z vás si nejspíš všimlo, že škrkny se objevují čím dál častěji, převážně ve Velké síni (viz ilustrační foto).
Evidentně jim už VS nestačí.
Stalo se to 2.10., četla jsem si zrovna knížku „Jak být dobrým duchem aneb jak dobře strašit“. Jen zvednu na chvíli oči od velmi zajímavé četby, co nevidím, malou škrknu, jak se žene k pootevřeným dveřím do ložnice:
do dívčí ložnice běží malá žlutá škrkna

Vlna škrken zaplavuje hrad. Je to nákaza? Nebo jen milé množení malých tvorečků neurčitého vzhledu?
Spoustu z nás neví, jak se k této invazi postavit. Zda má s ječením utéci z místnosti, vylézt na nejvyšší místo a hlasitě hulákat, než škrkna přijde o sluch, nebo škrknu podrbat za ouškem, dát jí něco k zakousnutí a starat se o ni jako o domácího mazlíčka. Můžeme taky jen nečinně přihlížet, jak škrkna pobíhá po prostorách hradu.

Hermika Wilsonová > - nechává škrkničce na zemi mističku s papáním
Sirael de Gevaudan > Huá! Máme škrknu! Pojď, pojď :-)
Sophia Glis Glisová > Coo? Jako my budeme mít škrknu coby nového mazlíka? Fuuuj...
Susy Wernerová > - snaží se skamarádit se škrknou ale škrkna stále běhá po dívčí ložnici -
Jéje asi jsem ji vyděsila, třeba si s Fouskem budou rozumět...
Alanise Olien Harlin > - hladí Fouska a sleduje škrkničku -
Christina von Luna > - zpozoruje škrknu - To je...bléé. Doufám, že se tady neusídlila napořád, jinak rychle odletí a já ji pomůžu...Nohou, raději.

Ale pozor!! Co když takovéto malé škrkny pojídají myši? Převážně Fousky?
Sirael de Gevaudan > Ať ale neublíží Fouskovi. - pro jistotu zavře a zajistí Fouskovu klec

Máme tu spoustu nezodpovězených otázek, a proto vás žádám, obyvatelé hradu, abyste zjistili o škrknách co nejvíce informací. Ptám se vás tedy…sežrat škrknu, či nesežrat. Své názory pište prosím do komentářů, ať víme, na čem jsme.

Tak na strašenou s pozdravem dušice Susy Wernerová

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Já si myslím, že škrkny jsou přátelské a že bychom je měli nechat ! Já osobně je mám moc moc ráda.

Anonymní řekl(a)...

No mně zatím nic neudělaly. Jsem vyznavač té ... oné ... jak se to ... presumpce neviny - dokud se neprokáže, že jsou zlý, tak se k nim nebudu chovat, jako by byly zlý. Ale opatrnosti taky není nikdy na zbyt, přeci jen je to velmi záhadný a neprozkoumaný živočišný druh :-D

Sirael

Sophia Glis Glisová řekl(a)...

No já se teda kdysi kvůli škrknám nedostala na své vlastní zařazování do hradu, a to jim nezapomenu. I když Moudrý klobouk mě zařadil i tak a myslím, že nakonec dobře:)