čtvrtek 12. března 2009

Výjezdní seminář

11. března se uskutečnil studentský výjezdní seminář pod vedením Nicholase McElena, jehož cílem bylo mudlovské město Brno. Tuto moravskou metropoli jsem navštívila již dvakrát v rámci studia mudlů a moc se mi tam líbilo, proto jsem si nemohla tuto příležitost nechat ujít. Navíc jsme se zde měli setkat také s naším bývalým kolejním ředitelem panem profesorem Reninem, a já jsem byla zvědavá, jaký asi je pan Serge při neformální příležitost mimo školu…ale nakonec se pan Renine nedostavil. Snad mu vadilo to slunce, které toho tak jasně svítilo, po dlouhé zimě. Inu ti upíři…
Výjezdního semináře se tedy zúčastnili: za Mrzimor Felicitas Frobisherová, Claire Magic, Nicholas McElen, Lalwen Terien, Magica per Voluptas a já - Sophia Glis Glisová, za Havraspár Anna Barberová a za Nebelvír Albert Williams a Kalira Sionská.

Po krátké prohlídce mudlovského nádraží (nástupiště 9 a tři čtvrtě zde vážně nemají) jsme se přesunuli do nedaleké čajovny, kde jsme se věnovali studiu mudlovského čajového obřadu, zkoumání poživatelnosti mudlovských mléčných nápojů a věštění z čajových lístků. Nějak jsme se ale nemohli shodnout na interpretaci…pomůžete nám? Co by to mohlo znamenat? Přikládám pár kouzlofotografií.







7 komentářů:

Feliska řekl(a)...

a ani nás nenapomínali:D

Claire řekl(a)...

čím to asi bylo, že:D

Lucy řekl(a)...

Sophi a ty si ktora na fotke? :D

Sophia Glis Glisová řekl(a)...

No Lucy žiadna, lebo som to fotila :D

Anonymní řekl(a)...

Mohla bys dát komentáře, kdo tam je, ať víme jak Mrzimorští vypadají :D
Alanise

Anonymní řekl(a)...

To ať si kdyžtak popíšou sami, pokud chtějí. Sophia

Anonymní řekl(a)...

Jak mudlovské město Brno?! Já vám dám!!! Brno je jedno z nejkouzelnějších měst v republice, statistiky ministerstva to dokazují!
Vaše noční můra Adrianet ):-)