neděle 1. března 2009

Spoznajte sa


Pozor zmena!

Exkluzívne vám prinášam zaujímavosť o našej študentke Christine von Luna :-D.
Nebola by som to ja, keby som sa nesnažila zistiť čo najviac o našich nových prírastkoch do koleje.
Od začiatku sa darilo Christine predo mnou skrývat jej skutočnú tvár, ktorá mi bola záhodou. Ale
rúško tajomstva bolo odhalené!!
Podarilo sa mi s Chris dohodnúť stretnutie kde sa pozhovárame, ako miesto stretnutia uviedla stajňu. Zdalo sa mi to od začiatku divné, ale každý ma svoj štýl. O 14:00 som dorazila na miesto určenia. Chris som zbadala zahalenú v tmavom plášti. Po pol hodine presviedčania sa nakoniec rozhodla mi ukázať ako vyzerá. Strhla zo seba plášť. Nastala minúta ticha. Toto som nečakala, Chris je kôň
:D a to doslova
Ano milí čitatelia, Chris je
animágus v podobe koňa. Jedna záhada našej koleje bola odhalená.
Kto bude další? :-D
Ako dôkaz som pridala fotku Chris, ktorú som si vyfotila pri našom stretnutí.

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

To je fotomontáž a spiknutí proti mé osobě. :D Je to jenom moje náhradnice. XD

Unknown řekl(a)...

Neverte :-D je to onaa :-D už zase sa hanbíí :D

Anonymní řekl(a)...

Tak to teda ne..když už jsem ten zvěromág tak jedině kůň. Ta na fotce je nějaká podvodnice. Fatamorgána je to xD

Anonymní řekl(a)...

Až na ten malý detajl, že zvěromágů je na celém světě velmi málo a stát se jím je velmi náročné i pro dospělé. ;-) Vymyslete si něco více věrohodného.

Anonymní řekl(a)...

Je to fotomontáž, Christina má víc bílých fleků.

Anonymní řekl(a)...

Chybička upravena..jsem kůň a ne koza..;)

Lucy řekl(a)...

Pomylila som si kozu, ktorá stala vedla nej z nou.. som myslela že hlas ide z kozy
Inak nazory na výskyt animagov sa rozchádza :-D Podla jedneho teoretičky Rowlingovej, ako spomínate je ich malo a je tažké byt animágov, ale druhý teoretik John Speason tvrdí, že ich ´je vela, len malo kto to vyzradí :-D