úterý 3. března 2009

Perličky

Ďalší diel perličiek :-D. Prajem príjemné čítanie

Perličky z VS:

George McBrave > - napřed se podívá do zrcátka, usměje se a pak zapíše: Thompsonová, zvědavá a neví, že budu vyučovat Bylinkářství. Nehledí ani na můj osobní život a svádí mě. Doporučuji sexuální půst :-D –

Jessica Ann Camargo > Alis, já vím, ale já jsem taková.. Hmm.. Divná xD

Zaujímavý rozhovor:P

Adrianet le Ros > jsem místo páťák četla prasák...
Leonasa D Arte > sl. Adri, je vidět, co se vám honí hlavou :D
Adrianet le Ros > Prasáci? xD

Kto by to bol povedal :D

Petula Laskavá se dopuje omlazujícími lektvary.
Lisa Abottová > Jste jak Midar :D ten se taky furt dopuje

Niekto tu filozofuje:

Nicholas McElen > a nic je tam nemůže sežrat nebo dát si k obědu? nebo tvorové v lese mají vegetariánskou dietu?
Ignacius Horak > tu si zas někdo pustil hrací krabici :D proč to vubec od těch mudlů kupujete ?:D

Bailla Peerlessová > Bilkis, lepší pes v boudě, nežli člověk v posteli xD
Bilkis Blight > Baillo, to je krásné... To budu používat. :D Ještě lepší než Nechval dne před večeří! :D

VS:

Eillen McFir > Kde jsou chlapi? Kde? Kde? Já chci chlapa!

Isabela Bloodová > hahá mám růžový vlasy a teď je ze mě pokémon XD

Bilkis Blight > Berou se i přeřeky? :D To bych měla jeden krásný: Nechceš těm polívkám tu kočku už dát?

Spomínanie na peckové perličky:

Katherine Angel > no a naše matikářka o celý naší třídě prohlásila, že jsme banda matematickejch prasat :D

Bilkis Blight > Lucy: :D Moje spolužačka zase prohlásila, že kůň je lichoběžník...

Bailla Peerlessová > Lucy, naše učitelka aj řekla : Já jsem z toho uplně jabko xD

Bailla Peerlessová > A češtinářka se na konci hodiny zeptala jednoho kluka co jsme probírali, ( probíraly jsme kláštery ) a on na to: Tvoření pohanských soch, a ona na to: To je exemplární případ nedávání pozor. A já na kamarádku: To je případ exemplární tuposti xD

Adrianet le Ros > Naše češtinářka jednou prohlásila krásnou věc. ,,Kdo nikdy při psaní nepoužíval opium, nemiloval vdanou ženu, nespal se svojí sestrou nebo neměl deset milenců, nikdy nic pořádného nenapsal." A podívala se na mě... a já jenom zvolala:,,Už vím, co mi chybí!" XD

Adrianet le Ros > Opium je moc drahý, lesba nejsem, sestru nemám..... takže co mi vychází? ):-)

Katherine Angel > no a pak když jsme jeli na výlet s naší novou třídní, tak spolužák "pančelko vy nejste jako pani učitelka ***. Ta nám vždycky prohledala batohy a zabavila chlast a maso. :D:D

žltý v akcií:

Nicholas McElen > omg, zirp dospěl, všichni do krytu

Claire Magic > :D:D:D:D "srazila nějaká babka" XDDD

Lucy Koralka > Briane ty mudrlante! :D :D

Brian Parker > Jsem poctěn, že můžu používat před svým jménem tak honosný titul - začne se řehtat – xDDD

3 komentáře:

Lucy řekl(a)...

Čakam na vaše rakcie :-D

Anonymní řekl(a)...

Jen musím říct, že to "srazila nějaká babka" byly moje zážitky z prázdnin u moře..A bylo toho mnohem více xD..

Bailla řekl(a)...

Možná jsem měla místo lepší pes v boudě, nežli člověk v posteli říct lepší člověk v boudě, nežli pes v posteli xD