sobota 25. prosince 2010

Kebuláčci opět na hradě!

Pomalu se blížila půlnoc a tím pádem i Štědrý den, kdy si všichni chtěli vyzvednout svůj dárek od Fleutýnky, který zanechala pod vánočním stromkem. Když odbila půlnoc, všichni nedočkavci a nespavci se rychle nahrnuli ke stromku, začalo přehrabování, přehazování a rozhazování dárků. Každý chtěl najít dárek se svým jménem. Dárek s překvapením, na který se každý již několik dní těšil.

Velkou síní se rozléhaly zvuky trhajícího se papíru a otevírání krabic. Po chvilce ticha se stále více a více ozývalo překvapené "Jééé!", "Ten je nádherný!" a podobně.
A co vlastně skoro u každého vyvolalo vlnu nadšení? No přece noví Kebuláčci! Tak jako minulý rok i letos pro nás byla připravena várka těchto roztomilých plyšáků. Kebuláčci jsou na hradě velmi oblíbení, a jakmile se někde objeví nějaký nový, zvedne se vlna nadšení a obchodování.
Jelikož i teďka se zvedla podobná vlna, zeptala jsem se čtyř studentů (Brianag Mac Coileáin, Briseis Kouzelné, Kristie Smithové a Teodorika Valdoriuse) na pár otázek.

1) Co jste si myslel/a, že letos dostanete od Fleutýnky?sl. Brianag: Vůbec jsem nečekala co, vlastně mi to bylo jedno, bylo to pro mě jedno veliké překvapení.
sl. Briseis: Myslela jsem si, že to bude nějaký plyšák. Nepřemýšlela jsem konkrétně který. Ale Kebuláček mě moc potěšil! :-)
sl. Kristie: No popravdě mi to bylo tak trochu jedno. Čekala jsem nějakou drobnost, nebo tak, ale Kebuláčka ne.
p. Teodorik: Od Fleutýnky jsem rozhodně očekával nějaký dárek. Ovšem neměl jsem představu jaký. Nechal jsem se překvapit. Je pravdou, že jsem zaslechl v zasedačkových kuloárech, že to bude Kebulák. Ovšem teplé papuče nebo boty by taky nebyly k zahození.


2) Jakého Kebuláčka jste od ní dostal/a? Jste s ním spokojen/a?sl. Brianag: Dostala jsem opičího kebuláčka, moc se mi líbí. Budu ho mít jako talisman a nikdy ho nevyměním.
sl. Briseis: Samozřejmě mám toho nejhezčího, a to Kebuláčka na polštáři. Jsem s ním nadmíru spokojená, je to můj miláček. Bez něho si už nedojdu ani do umývárny.
sl. Kristie: Dostala jsem kebuláčka s mrkvičkou. Spokojená jsem, kebuláček se mi moc líbí, dokonce ho i pár lidí pochválili a ptalo se mě, jestli bych si s nimi kebuláčka vyměnila.
p. Teodorik: Dostal jsem kebuláčka s mrkvičkou a je to prevít, vůbec se nechce rozdělit. To Vám povím. Nejsem v tom nějak vybíravý, jakého jsem dostal, s tím jsem spokojený.


3) Pokud byste si mohl/a vybrat, jakého Kebuláčka byste chtěl/a a proč?
sl. Brianag: No chtěla jsem nočního kebuláčka, je moc krásný, ale co nadělám.
sl. Briseis: Můj je ten nej! Takže neměním! :P
sl. Kristie: Jsem spokojená se svým kebuláčkem, ale ještě bych určitě ráda vlastnila nočního kebuláčka, kebuláčka na polštáři, namyšleného kebuláčka, prohnaného kebuláčka a sladkého kebuláčka. To je snad vše.
p. Teodorik: -ztiší hlas- No ale neříkejte mu to, kdyby místo něho bylo koště, tak by to bylo lepší -pomrkává-


4) Myslíte si, že příští rok dostaneme novou várku Kebuláčků a jak by podle vás mohli někteří vypadat a jak by se jmenovali?sl. Brianag: Příští rok je ve hvězdách.
sl. Briseis: Doufám, že ano. Můj Kebuláček (jmenuje se Charlie) potřebuje nějakou tu kamarádku. Mohli by to být nějací Kebuláčci muzikanti s kytarou, bubnama a kdo ví, čím ještě. :)
sl. Kristie: No to opravdu netuším, ale noví kebuláčci by byli fajn. Mě osobně by se líbil třeba takový kolejní, novinářský, usměvaný, vánoční nebo ospalý kebuláček.
p. Teodorik: No podle mě příští rok zase budou Kebulkové. Jak by se mohli jmenovat? - poškrábe se na hlavě - Mohli by být po nějakých slavných osobnostech třeba Lord Kebulmort, Kebulknot, Kebulbál, Harry Kebulík, Hermiona Kebulová a podobně.


Já všem děkuji za odpovědi a přeji příjemně prožité svátky a prázdniny.



Selena Enail Smithová

Žádné komentáře: