pátek 12. října 2012

Elizabeth Gibsonová vyzvídá všechno možné o Annii Sami Criss


Jednoho krásného skoro večera se jedna šílená žlutá prefektka tak trochu nudila a do soutěží se jí moc nechtělo. Nakonec si ale odchytila své milované a merlinužel jediné své letošní aktivní patronče, aby ho vyzpovídala jako jeden úkol do koberečků. =)

Ahojky Annie. smile=) Začneme zlehka - jak se dneska máš? =))
No mám se docela fajn. =D
grinPovedlo se mi výrazně pohnout s naší letošní pohádkou na mudlovskou akademii, takže bezva. grin=D
Tak to je bezva. =) smileA co Mrzimor, líbí se ti u nás? =)
Jasně, že jo, taky jsem do něj od začátku chtěla z různých důvodů, zatím si nemůžu stěžovat. Pravda, mohla bych mít víc srpců a rozhodně víc bodů, ale bohužel záleží dost na množství času...
unsure:/
Neboj, ono se to zlepší. smile=) Aktuálně studuješ čtyři předměty, který máš nejradši a proč? =)
Wow... grinTo je těžké, já mám ráda všechny. Moc si užívám Kryptologii, tam se vždycky skvěle bavím, Zvěromagie je super, jen teď máme úkol s kreslením a to mi vážně nejde. =D grinLétání a instituce jsou taky parádní. =D
Já kryptologii a létání ještě nestudovala, takže možná pak dám na tvé doporučení. ;) A co soutěže, našla jsi nějaké, které by ti padly do noty? smile=)
No jasně.
grin=D Naprosto miluju AVPM soutěže, díky své posedlosti Teamem Starkid jsou pro mě víc zábava než ostatní. Jinak mám ráda Kris Krosy, protože jsou moc fajn a dobře hodnocené. Bohužel se bojím kreslicích soutěží, to mi vážně nejde, a také poslední dobou slohových, za ty mám nižší hodnocení, než jsem čekala. Začínám o své literárním talentu značně pochybovat. =D
Tak to tě obdivuji, já zase vůbec nejsem na to překládání. =D grinA neboj, nebo ti ukážu moje první kreslící soutěže! =D grinPřesuneme se ale dále, tedy spíš tak trochu nazpátek. Jak jsi se vlastně o Hogu dozvěděla? smile=)
Od svých mudlovských spolužaček, Jessicy (bohužel nevím, jak se jmenovala na Hogu, jen vím, že byla v Havraspáru) a naší žluté Dairine. Už je to myslím dobré 2 roky, jenže jsem vždycky buď neměla čas, nebo zapomněla a prošvihla registraci, nebo se mi jen zrovna nechtělo. grin
Tentokrát jsem si to ale vyčíhala, protože jsem se nějakou dobu předtím přihlásila na pottermore a docela se mi to líbilo, načež mě Dai ubezpečila, že Hog je mnohem lepší a to mě přesvědčilo, že si to tentokrát ohlídám.
grin
Hlavně, že jsi tu. smile=) Teď otázka ohledně tvé patronky. +muKVÁhaha+ Jsi s ní spokojená? smile=)
NE! NESNÁŠÍM JI, JE HROZNÁ!!! Ne, dělám si srandu, Elízka je bezva. Pamatuju se, že když se vyvěsili patroni, tak jsem zrovna byla na kurzu se třídou a já si uvědomila, že Dai ještě neví, že jsem se dostala do Mrzimoru, tak jsem jí to řekla rovnou se zprávou o patronech a ona hned, koho že mám.
grin=D Pochopitelně jsem si to po těch pár vteřinách nahlédnutí a přečtení dopisu od patronky nepamatovala, tak jsem jen řekla, že zní fajn a vypadá, že je do toho dost zapálená a jí hned bylo jasný, tak se ptala, jestli to není Eliz Gibsonová a já si hned jméno vybavila, tak jsem potvrdila a ona, že jsem dopadla dobře, že je fajn, tak jsem byla spokojená. grin=D
To ráda slyším. O:) angelA co koberečky, jak se ti letí? =) Žádné turbulence zatím? smile=)
Snad ani ne. =D
grinTeď jen musím dodělat 6. úkol a zase poskočím o kus kupředu, protože úkoly za tím mám hotové. grin=D Nejvíc se asi budu zastavovat u těch na body, protože s těmi 4 předměty a neschopností kreslit to jde pomalu. grin=D
Tak já ti ty kresby asi ukážu, aby ses do toho pustila a neděsila se. =Dgrin Poslední otázka. smileMáš nějaké hezké motto/citát, který bys chtěla ostatním říci? =))
Tak já uvedu ten, co mám napsaný na mobilu: "The power of a smile goes a long way." 
A ještě třeba:
„Hope for everthing, expect nothing, and do your best.“ A „Gay, straight, purple, orange, dinosaur, I don´t care.“ Všechny tři jsou od Darrena Crisse.
Moc děkuji za rozhovor a měj se hezky! =))
Jo, ty taky. =)

Žádné komentáře: