čtvrtek 12. dubna 2012

Mrzimorské slečny po 2. úkolu

Čas nám nemilosrdně plyne a naše Sedmibojařky mají za sebou již druhý úkol. Praktickou část prošly všechny skvěle a část kreativní již mají též za sebou. Jak si vedly, jak se cítí, se dočtete dále.

Položila jsem našim slečnám podobné otázky jako v minulém článku. Akorát jednu otázku jsem přidala. V hradních zdech se totiž začíná proslýchat, že ne všichni Sedmibojaři hrají fér. Jak se na to dívají naše členky? A jak jim Sedmiboj připadá celkově? To a mnohem více už o řádek níž :)
Zde jsou moje otázky.
1) Tak jaké máš pocity po druhém úkolu celkově?
2) A trošku to rozdělíme. Jak se cítíš po praktické části? Přece jen ty lektvary, to byl asi trošku tvrdý oříšek.
3) A jak po kreativní? Kreslení ti jde?
4) Na třetí úkol se budeš připravovat jak?
5) Dala sis nějaké nové předsevzetí po druhém úkolu?
6) A co čekáš od úkolu třetího?
7) Jaký máš nyní celkový pocit ze Sedmiboje? Myslíš, že všichni soutěží dle přísahy čestně a samostatně? A máš nějaké výhrady k zadání úkolů? Prostě, jak to nyní, po dvou kolech, bereš?


A jak odpověděla naše Elizabeth Gibsonová se můžete dočíst hned zde:
1) No, nevím. :) Jsem hodně nervózní z hodnocení kreativní části a vůbec netuším, jestli se to porotcům bude líbit. :)
2) Tak po praktický části se cítím líp než minule, i když ten čas není zrovna nejlepší :)) chvíli mi trvalo než jsem přišla na princip a pak jsem zase trochu zmatkovala.
3) No, po kreativní vůbec nevím. :/ Hodně mě zajímá názor poroty a vůbec si nejsem jistá, zda se jim to zalíbí. Kreslení mi sice docela jde, ale kreslím spíše většinou jiné věci.
4) Asi podobně jako na ten druhý - přečíst knihu a zajistit si na pondělí klid.
5) Ne, nedala, stejně bych ho nedodržela. :)
6) To vůbec netuším. Zvlášť nevím, co očekávat od praktické části.
7) Hodně zmatené, protože vůbec netuším, co dělám vždycky špatně. Taky nechápu některé sedmibojaře, který se z úkolu stresují týden dopředu a myslím, že jim pak uniká i ten pravý smysl. Všichni chtějí jenom vyhrát a to je podle mě špatně. Jde spíš o to si to užít a jestli někdo jenom kvůli výhře udělá cokoliv... tak je to jeho věc. Já si chci sedmiboj užít, dokončit ho a zkusit, co všechno zvládnu. Pokud jde někomu jenom o to, aby zachoval Síň slávy a někomu jinému, aby ji zničil, tak je to jeho věc.


Ciline Flameová odpověděla takto:
1) Víte...někdo tu poslední příčku obsadit musí, ne? =oD Mno... moc se sebou spokojená nejsem... ale co už =o)
2) No, lektvary! To je kapitola sama o sobě! Jsem šťastná, že už to mám za sebou a už nikdy víc nechci nic tak příšerného a v takovém množství potkat! =oD
3) Kreativní úkol taky nebyl žádná sláva, ale zvolila jsem cestu spíše jednoduchou s důrazem na celkový dojem. Ale taky nevím... nevím. Ale jak už jsem říkala... někdo být poslední musí =oP
4) Nebudu se připravovat nijak... maximálně si připomenu děj knihy, ale na tohle se člověk nepřipraví...
5) Předsevzetí jsou jako vítr... za chvilku jsou ta tam, takže ne... žádné předsevzetí, navíc po zkušenostech z prvních dvou kol by to bylo zbytečné =oD
6) Naprosto netuším... druhý úkol mě usvědčil, že to může být naprosto cokoli!
7) Já jsem spokojený člověk, když mám klid a pár podporujících lidiček a o zbytek se nestarám =oP Jestli někdo nehraje čestně vůbec netuším, nezajímám se o to, jsem ráda, že žiju, ale na všechny jednou dojde. Třeba ho v příštím úkolu sežere čert. ;oD Jsem příšerně zvědavá na další kolo, fakt moc a moc =o)


A na Safiru Jane Bardotovou vše působí takto:1) Celkově se cítím docela dobře. S praktickou částí samozřejmě spokojená nejsem, ale s tou teoretickou docel ano. Sice jsem nestihla vše, co jsem chtěla udělat, ale myslím, že i tak můžu být docela spokojená. +usměje se+
2) Lektvary pro mě byly docela těžké. Ze začátku jsem úplně nepochopila, co se po mě vlastně chce. Pak jsem to pochopila a samozřejmě jsem si blbě přečetla návod, takže jsem to zblbla. No a nejhorší bylo to, že jsem se několikrát prostě blbě překlikla a musela začít úplně od začátku i s průběžnými lektvary. Nakonec jsem to ale zvládla a líbí se mi, že jsem se tentokrát umístila lépe než v 1. kole.
3) Kreativní část mi vyloženě sedla. Hned jak jsem si přečetla zadání, naskočila mi v hlavě představa deníku a pak už to nebylo nic složitýho. Bohužel jsem nestihla všechno, co jsme chtěla na deníku vytvořit a není to úplně tak, jak jsem si to představovala, ale snad to na porotu udělá dojem i tak +vypadá hrozně nervózně+
4) Na třetí úkol se asi připravím úplně stejně jako na ten druhý. Vezmu si knihu, tužku, papír a začnu dělat úkol. No a doufám, že zadání teoretického úkolu bude tak dobré, jako v případě druhého úkolu.
5) Stejné jako po tom prvním. Lépe číst a pořádně se soustředit na to, co dělám.
6) Že by nás zavřeli do Azkabanu nebo bychom vyčarovávali patrona?
7) O tom, zda všichni soutěžící hrají fér, bych nespekulovala. Nechám to na úsudku každého z nás. Se zadáním úkolů spokojená jsem, myslím, že lépe se to ani vymyslet nedalo. Nejsem spojená s hodnocením, ale s tím nic neudělám. A ještě nejsme ani v polovině, tak se to snad obrátí a budeme moci vídat Mrzimor na předních příčkách v každé části úkolu.


Tak vidíte. Názory našich slečen se poněkud liší. Každý má tu pravdu trošku někde jinde. Nám to může být jedno. Je jasné, že naše Sedmibojařky hrají fér a nedají se odradit od čím dál tím lepších výsledků.
Pro Trimela Samantha

1 komentář:

Sam-Am řekl(a)...

Eli, hlavně si zachovej pohodo - to je nejdůležitější. :) Tvůj přístup je mi sympatický. Sedmiboj mi více než hru připomíná nějaké důležité životní poslání - není třeba to tak brát. :)))
Mám Tě ráda,
Ally