úterý 24. května 2011

Havraspár versus Mrzimor - 21.-22.5.

Opět, jak je již snad tradicí, se odehrál velmi dlouhý zápas mezi Havraspárem a Mrzimorem. Že by vám ráda o něm poreferovala, to si vymínila Ciline Flameová.  
Já jsem ve VS stepovala už asi hodinu před začátkem a čekala na Ellku, že ji poprosím o výstroj. Asi čtvrt hoďky před devátou přiletěla Ellka a hned se dala do práce a rozdávala kolejní majetek o 106. Dokonce přišla k úrazu - nafackovala si, protože právě na mě zapomněla a já marně čekala na výstroj. Ale vše se vyřešilo a s chutí jsme odpočítávali minuty do zahájení.

Zlí jazykové rýpali, že nás je chvilku před zápasem nějak málo, ale my se posbírali a nastoupili v hojném počtu. Začali jsme tak lehce - lážo plážo, kecali o všem možném (aspoň si to myslím, moc si toho nepamatuju). Ellka všechno organizovala a mě s Ywou (nebo Ywa přišla až později? No prostě nějakou dobu jsme spolupracovaly) strčila na střelce. Ha, už si vzpomínám! Ywa zde byla od začátku a střílela kulaté góly - pokud si dobře pamatuju, střelila 10., 20. i 30. a ještě spoustu dalších, ale 180. jsem jí vyfoukla :)
 

(Musím jí poslat nějaký úplatek) Já začínala s 2% a říkala jsem si, že budu ráda, když se na hřiště vůbec dostanu, ale byla jsem tam skoro pořád, kdy jsem se dostavila. Přesně v 9:00 jsem nasedla na koště a vydala se do vzduchu byla jsem tam tak asi do jedenácti a potom mi přijela mudlrodinka, takže jsem si dala pauzu. I přesto jsem každou volnou chvíli zaskočila aspoň na pět minut nastřílet pár gólů a nasbírat procenta. A že góly lítaly!


Modří na začátku nastoupili pouze v nízkém počtu, ale k odpoledni se posbírali a chvíli byli dokonce v plném obsazení. Jmenovala bych Kattarin, Arien, Larrie, Marvaricka, Linn, Connie, Carolin, Rose, Davida, Jamese, Nicol, Monny, Mel, Leelee a Mad ... Dali nám taky pár gólů a my prvňáci, kteří se z nějakého důvodu nedostali/nedostavili na první zápas, jsme si aspoň mohli vyzkoušet, jaké je to opravdu hrát a že ty góly nelítají do obruče s brankářem tak lehce, jako do prázdných obručí. Většinu času (noc nepočítám) byl ve vzduchu aspoň jeden modrý. I když jsme je statečně shazovali.



My jsme byli skoro pořád v plném počtu, ale zas nás nebylo tak moc, aby se na někoho nedostalo. Ellka pečlivě dozorovala, rozhodovala, kdo půjde kam a my jsme ji všichni respektovali. Když se někomu zavařilo koště, nebo spadnul, ihned na jejich místo nastoupil někdo další a potom se zase prohodili. Dokonce nás sem tam přišel i někdo podpořit - mdm Mintaka, sl. Eliz, p.p. Whitecrow, sl. Ginevra, Suši... Bohužel údaje o hodinách mezi druhou a šestou odpolední nemám, protože jsem trávila čas s mudlama v zoo a v cukrárně.

Rozhodla jsem si ten den vynahradit a kolem sedmé večer jsem nastartovala koště a vyhoupla se do vzduchu. Spousta lidí ten den sbíralo magíky, tak jsem taky zkoušela a podařilo se :)
Poznámka redakce: Na toto místo jsme chtěli vložit krásnou fotografii naší kapitánky Ellky ve famfrpálové výstroji, avšak máme k dispozici pouze snímek v civilu anebo poněkud nelichotivou momentku z minulého zápasu - zkuste si tedy tyto dvě fotky ve své mysli složit dohromady a vyjde vám obrázok peknej a veselej Ellky:
Létala jsem o sto šest a čas ubíhal - najednou bylo osm hodin, devět, dvanáct - žlutí se začala rozcházet, ale pár nás vytrvalo a z modrých tam, tuším, byl Marvarick. Jedna hodina ranní - Marvarick se ptal, jestli žlutí vůbec někdy spí... Druhá hodina ranní - moc už nás nezůstalo, třetí hodina ranní - zůstala jsem tam sama s Ellkou, která tam byla-nebyla a spala na koštěti. Potom si přišla zatrénovat Sophi.


Přišel i pan profesor Epans, Sophi s panem profesorem probírali, jak vlastně běží čas - teda spíš pan profesor vysvětloval a Sophi přikyvovala:) Potom mě Sophi nechala samotnou a já si skočila na chytače. Můžu vám říct, že chytač je teda dost deprimující post... zlatonka ti uniká... a to pořád:)


Nějak jsem se doklikala až do šesti do rána a to zrovna přišly Mary s Vicky a doslova mě vykopaly do postele. Po chvilce vzdoru jsem je poslechla a od šesti do půl desáté jsem spala. O půl desáté jsem opět nastartovala koště a létala o 107 až do konce zápasu.

Zlatonku chytila naše Ellka. Tímto bych jí chtěla pogratulovat ke krásným 31% na chytačovi a poděkovat za skvělé koučování. (A taky Vicky, která za Ellku zaskakovala v době její nepřítomnosti a samozřejmě všem žluťáskům a všem havranům, kteří se dostavili.)
Zápas trval dlouhých 26 hodin a 48 minut.
Skóre na konci bylo 3 380:350 pro Mrzimor.

A ještě trochu pro pobavení:


Když jsem v neděli ráno nastoupila, opět jsem střílela góly - vím, samochvála smrdí, ale co:) - Vicky si postěžovala, že já s pár procenty - náhodou už jsem měla asi tak 25% - střílím tolik gólů a ona nic. A Ywa na to: ,,Já myslela, že je to Cilinina práce nepouštět 100% střelkyně k camrálu, aspoň podle včerejška.“

P.S.: Pro mé starostlivé žluťásky: v neděli jsem spala od šesti do půl desáté, od půl čtvrté odpo do půl šesté, od desíti večer do sedmi ráno (v pondělí) a od jedenácti do dnešních sedmi. Abych pravdu řekla, spala bych víc (aspoň deset hodin denně), ale nemám čas.

P.P.S.: Omlouvám se za zpoždění, v neděli jsem spala a včera mi žlutí dovolili být vzhůru jen do jedenácti a to jsem zrovna byla v půlce článku, ale už jej máte na stole a myslím si, že jsem do něj dala vše. Pokud budete jiného názoru, buď po mně hoďte sovu nebo mě rovnou ukamenujte! Tímto se s vámi definitivně loučím, aneb: Huff huff Huffelpuff!

Ciline Flameová, Mrzimor

7 komentářů:

Teo řekl(a)...

Krásný článek,ale šup se pořádně vyspat :-D
Aspoň si famfr můžu připomenout i když jsem tam nebyl.

Ellka řekl(a)...

Cili, náádherne si to zhrnula =D Vďaka tebe som zistila, že som na ihrisku bola aj o tretej ráno =D
A žiadne kameňovanie, to je moja špecialita! ;-)

Anonymní řekl(a)...

Gratuluju k vítězství...

jen PROSÍM o opravu mého jména... obávám se, že žádná Moony se na hradě nenachází a já se od tohohle slova naprosto distancuji... může to vézt ke špatné výslovnosti a měsíc v anglické hatlamatilce opravdu nemá se mnou nic společného...

děkuji...

Monny

Sophia Glis Glisová řekl(a)...

Redakce se omlouvá slečně Monny za tiskovou chybu, která již byla neprodleně napravena (no, trochu prodleně, ale snad nám slečna odpustí). Jinak vyslovujeme pochvalu slečně Ciline za zdařilý článek a uznání všem odvážným modrým, kteří se zúčastnili zápasu. Doufám, že příště se utkáme v plném počtu na obou stranách:)

Cil řekl(a)...

Teo, no vidíš =o)
Ellko, tak mě rovnou upalte =oP
Monny omlouvám se, ale já Tě mám zafixovanou prostě jako měsíc +jde se zahrabat, protože se jí to nestalo poprvé+

A taky děkuji za všechny pochvaly =o)

Teo řekl(a)...

Moony jen se od toho dištancuj :-)

Anonymní řekl(a)...

pf :D

ale díky za nápravu ;))))

Monny