neděle 19. prosince 2010

Vianočná atmosféra je definitívne na hrade!

Milí čitatelia,

ak ste prežili naše super točivé schody, ktoré vás minimálne 10 krát pošlú úplne inam než ste chceli a konečne nájdete Veľkú sieň, určite si všimnete veľký vianočný stromček, ktorý dominuje VS.
Keď som tam dnes (19.12.2010) prvý krát vkročila, bola som úplne mimo. Zostala som prekvapene stáť a zízala som ako cvok na stromček. Musel byť na mňa veľmi zábavný pohľad, tomu verte. Bola som vo VS sama. Poobzerala som sa a zmätene premýšľala. Minulý rok sa stromček objavil až na Štedrý deň, kde si študenti mohli nájsť svoje darčeky. A teraz tu stojí o niekoľko dní vopred. A potom ma napadlo, hííí, žeby tam boli pod ním dokonca darčeky?! Ne, milí čitatelia, sklamem vás, darčeky tam vopred naozaj nenájdete, na tie sa môžete tešiť až 24.12. Tak, ako to má byť. Hneď nato sa objavili vo VS ďalší zvedaví študenti, ktorí tiež trochu dúfali, že sa Fleutýnka pomýlila a darčeky tam už budú teraz.

Lucy Koralka > čo vravíte na ten stromček? pekný ne? :)
Cassandra Aurora Nott > nádherný:)
Isabella Anne Swan > jůů, - mžourající a ještě v pyžamu se připlazí - Stromečéék!
Briseis Kouzelná > Ale ještě bez dárků! :D
Isabella Anne Swan > to je sice jistý nedostatek...ale i tak je to pěkné :D
Nicol Nash Orchidis > Lucy, nazdárek :)) Zkoušela jsem, ale dárky to ještě neplive :))) Ale je krásný :)
Lucy Koralka> priznajte sa, všetci ste tam čakali darčeky už teraz? :D (dobre, priznávam, že aj ja, ale to som nemohla povedať nahlas, no nie? :D )
Briseis Kouzelná > Lucy, jj, ale ještě by se nedaly rozbalit :))

Okrem krásneho stromčeka vo VS, môžete obdivovať aj rozsvietený adventný veniec, v ktorom už sú zapálené všetky štyri sviečky.

Prajem vám už teraz krásne a štedré Vianoce! :)

Lucy Koralka

Žádné komentáře: