čtvrtek 8. dubna 2010

Starý Noe archu měl...

Akorát to nebyl Noe a určitě nebyl starý, ale nebudu předbíhat :)

Určitě jste četli v Selenině článku o velikonočních „vodních radovánkách“, ale já bych vám to přeci jen chtěla přiblížit.

Jakmile začalo kouzlo *AQUA* působit, studentky ( i profesorky) po sobě nadšeně nalévaly vodu a topily nebohé spolužáky (i profesory).
Co začalo jako nevinná zábava, skončilo katastrofou.

Hladina vody nejdřív byla po kotníky, ale s každým kotlíkem se o pár centimetrů zvedala. Já byla pohotová a rychle stavěla Archu. Prvně to bylo jen tak pro zábavu, pravda, ale když mi ze zoufalství chtěli pomoct i jiní, věděla jsem, že to bude vážné.
Teď už voda dosahovala dvou metrů a Katelyn Auster pořád mrskala jeden kbelík vody za druhým na pana Midara, Ten si to nenechal líbit a s hrozivým smíchem donesl ze skladu OPČM různorodé tvory (takže za všechno může on! UKAMENOVÁÁT!)
Dámy a pánové, voda se zvedla až na deset metrů a Archa se brouzdala po zatopené Velké síni a zachraňovala, co se dalo.
A pak další podpásovka.
Nejprve byly pod lodí slyšet zvláštní zvuky a podivná chapadla stahovala pod vodu nic netušící studenty. Je to opravdu příšerný pocit, věřte mi! A aby toho nebylo málo, dokonce i červi se přisávali studentům na těla a připravovali je o krev! No prostě horor..

Najednou velká rána a loď se zlomila vejpůl! Studenti zběsile běhali po palubě a ječeli hrůzou.

Někoho však napadlo otevřít okna a tak vobluda a voda ze Síně vyplavaly.
Konec dobré, všechno dobré. A já abych šla pro ty kameny, no ne? :))

Žádné komentáře: