středa 30. září 2009

Z dušího života:)

Duší rubrika Susy Wernerové - č. 2

Vážení a milí přátelé!

Mám tady zase pár slov (pro toho, koho to zajímá) o svém duším zdravotním stavu. Už jsem v jednom článku psala, že jsem onemocněla nemocí "Humrovina Dušichmůrová". Doufám že některé z Vás potěším, když Vám oznámím, že se mám momentálně krásně. Madam Ošetřovatelka přerušila na pár dní mou léčbu, takže si vesele pískám, projíždím se na svém duším koni a vůbec trávím mnohem více času tady s vámi. I Oranžáda z toho má velikou radost a všechny vás vřele pozdravuje: "Kváky kváky kvá kvá kvááák".
No a co bych vám pověděla? Včera jsem poprvé po 7 měsících zkoušela dělat nějaký sport. Dopadlo to nemile. Chytla jsem z toho "Chřipolínu sira Nicha" (jako první z nás duchů dostal tuto nemoc sir Nich, proto jsme ji pojmenovaly po něm.). Ještě k tomu z toho mám namožené celé tělo, hlavně ramena a levou nohu, takže nohu nemohu ohnout (ani při chůzi) a ruce zvednout. Obcházím tu jako kroketová branka. A přátelé si ze mě dělají šoufky =P.

Mám tady ale jednu věc velice vážnou. Slyšela jsem že hrad zachvátil nějaký vir, vir "Neprocházitýda". Stane se to, že duchům a stvořením jim podobným (stvoření, která si myslí, že jsou duchové, i když nejsou, nevyjímaje)… tak ještě jednou, abychom se v tom neztratili. Stane se to, že naše dovednost procházení zdí se občas zasekne a my tvrdě a velice bolestivě do zdi narazíme. Nebo co hůř, ve zdi zůstaneme trčet a nemůžeme ani tam, ani zpět.


Po dlouhém bádání jsem zjistila, že tato chyba se přenáší pouhým mluveným slovem. Takže prosím o tomto článku se nahlas nezmiňujte. Můžete o tom psát, maximálně šeptat do ouška. Koho načapáme, že se o nemoci hlasitě rozšiřuje, budeme ho strašit a mučit, dokud nepřijde o hlas. Takže se mějte na pozoru.

No ale přesuňme se k milejším událostem na hradě.
Chtěla jsem všechny pochválit, jak se snažíte, abychom vyhráli školní pohár. Je to od vás velice zodpovědné a týmové. Tak jen tak dál, přátelé =)
Vidím, že jsem se zase rozepsala. Takže pro dnešek se s vámi loučím, zase příště.

Mějte se famfárově, sbírejte bodíky a pilně studujte.

Vaše dušice Susy Wernerová

1 komentář:

Vicky řekl(a)...

Tak se, Susy, brzy uzdrav. :)